Concorde schreef:Wie zei hier niet dat hij de hele Astana ploeg niet vertrouwde?? Marconi ja.
Ja, idd, dat schreef ik naar ik meen eergisteren al. Kan het echter zo gauw niet terugvinden. Iemand vroeg nog : "Waarom Astana Marconi ?"
Ik antwoordde dat die tijdrit met 1,2 en 3 Astana rijders wel erg verdacht is. Verder presteerde die dopie Vino de dag erna helemaal niks. Ik zei thuis nog: Doping is zeker uitgewerkt. Opnieuw tanken dan maar. En ja hoor, Vino spoot er weer vandoor als een Ferrari. Goed bloed dat hij gekregen heeft. Vandaag kwam de aap uit de mouw.
Denk eens terug aan de superlatieven die de verslaggevers gisteren bezigden over de "prestatie" van Vino! Wat een belazerderij! Niemand durfde echter die onverwachte prestatie in twijfel te trekken. Nee, kijk me die benen toch! Niet kapot te krijgen. t Zit echt in zijn kop! En meer van dat soort bewonderende opmerkingen op Ned. 1! Zijn dat Dijkstra en Ducrot ?
Nu Contador. Jonge renner die meeklimt in de luwte van de Rabo renners die zich het snot voor de ogen fietsen op kop. Ook HIJ had connecties met Dr Fuentes. Is hij clean?????
Verder vraag ik mij af waarom Rasmussen zei dat hij een fout gemaakt had door die formulueren niet in te vullen en op te sturen. Een echt antwoord hierop kregen wij niet te horen. Foutje..administratief foutje dan wel te verstaan. Nee, Rasmussen, een foutje is b.v. iets verkeerd invullen ! Dit was geen administratief foutje maar opzettelijk niet invullen en versturen WAAROM ?? Om tóch iets te verbergen ? Out of competition controle mislopen? Ik vind het verdacht. Heel verdacht. Alles heeft een reden...welke reden ???
Ja, je wordt tegenwoordig wel achterdochtig als je de ene na de andere coureur glashard hoort liegen op TV en een paar dagen later blijkt dat hij tóch doping heeft gebruikt. Ze maken het erzelf naar dat ze ongeloofwaardig worden en dat gaat ten koste van de cleane coureurs!Ze verpesten de wielerwereld.
Papieren tekenen dat ze dopingvrij zullen koersen? Je ziet wat dat waard was voor Astana ! NOOIT meer in welke koers dan ook in 't vervolg. Dag Vino!