Droomfiets
-
- Forum-lid
Dit vind ik ook niet mis.
Excuse me while I kiss the sky
-
- Forum-lid
Die vind ik ook niet mis, zie je bijna nooit en heeft het onbetaalbare prijskaartje van €10.000
Excuse me while I kiss the sky
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 19 Februari 2006
S-Tec is idd hele leuke winkel. (((komen bovenstaande fietsen vandaan))))
Ze hebben daar heel mooi spul!! Deze komt er niet vandaan.
S-Tec is idd hele leuke winkel. (((komen bovenstaande fietsen vandaan))))
Ze hebben daar heel mooi spul!! Deze komt er niet vandaan.
Alleen maar Campa en niets anders!
Alleen maar Campa en niets anders!
Quoten: Origineel geplaatst door ponsteen op 19 Februari 2006
Goed dan: Doe mij deze twee maar (de Look is een wat ondergewaardeerde 386, zeer betaalbaar en erg mooi).
Ik dacht toch ook dat ik dit een mooi frame vond maar hier valt ie wel tegen. Veel te grof; dikke buizen, een enorm "blok" bij de trapas, de overgang v/d balhoofdbuis naar de voorvork vindik niet mooi,..........Die wielen eigenlijk ook niet; ze zien er een beetje uit alsof ze uit opgeblazen rubber bestaan oid......Het is niet de bedoeling om jouw keuze helemaal af te kraken oid maar in mijn gedachten was de soloist enorm mooi maar hier valt ie toch er tegen.Die LOOK is een v/d eerste waar ik DA echt mooi op vind staan. Wellicht iets minder druke wielen.
Goed dan: Doe mij deze twee maar (de Look is een wat ondergewaardeerde 386, zeer betaalbaar en erg mooi).
Ik dacht toch ook dat ik dit een mooi frame vond maar hier valt ie wel tegen. Veel te grof; dikke buizen, een enorm "blok" bij de trapas, de overgang v/d balhoofdbuis naar de voorvork vindik niet mooi,..........Die wielen eigenlijk ook niet; ze zien er een beetje uit alsof ze uit opgeblazen rubber bestaan oid......Het is niet de bedoeling om jouw keuze helemaal af te kraken oid maar in mijn gedachten was de soloist enorm mooi maar hier valt ie toch er tegen.Die LOOK is een v/d eerste waar ik DA echt mooi op vind staan. Wellicht iets minder druke wielen.
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox
@Cas: Kan ik wel inkomen hoor. Misschien wel de mooiste fiets van de laatste jaren zag ik op de Bikemotion2004 bij de stand van Colnago: Een stalen frame met carbon voorvork en complete achtertrein, met overal sierlijke lugs van chroom... Dat is pas sierlijk... En dit is het helemaal wat mij betreft. 14 kg licht, een erg goede trainingsfiets dus... Alleen nog LW's eronder, of Mavic ES'jes...