Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Het Stel-je-eens-voor-Topic

remon@
Forum-lid
Berichten: 593
Lid geworden op: 27 mar 2005 22:28
Locatie: Rotterdam

remon@ 21 apr 2008 00:04

[quote="Oldboy"]Goedemorgen deze vroege morgen allen,

Zal mij even voorstellen. Mijn naam is Dirk en ben 29 jaar en woon (Vlaardingen) en werk (Delft) in Zuid-Holland.

Heb op dit moment een Koga afgemonteerd met Dura en Dt-swiss wielen. Maar heb van de week een canyon ultimate alu afgemonteerd met campa-onderdelen besteld......dus ben benieuwd!

Mijn volgende projecten die ik nog wil realiseren zijn: een ti-frame en een stalen-frame agemonteerd met allerlei lekkers. En ook nog een fixie!

Naast het sportieve werk heb ik ook nog een Idworx Easy Rohler welke ik dagelijks gebruik voor het woon-werk verkeer. En deze fiets is as good as is said! Geen moment spijt van gehad.

Naast het fietsen doe ik graag aan hardlopen, yoga, tai-chi en als ik tijd over heb zwem ik ook nog es graag.

Allen gegroet!



[/quote]

welkom mede fietser en Vlaardinger!!

Gebruikersavatar
maurice
Forum-lid
Berichten: 2445
Lid geworden op: 14 apr 2004 16:24
Locatie: Maassluis

Gebruikersavatar maurice 21 apr 2008 00:07

Remon en Oldboy: elke woensdag is trimmersavond bij de Coureur aan de Vlaardingse Dijk.
We starten met twee groepen; een snelle en een minder snelle.
Voor de minder snelle zoeken we nog mede trimmers. Snelheid ca. 30 km.
Doen jullie mee? Om 19.00 uur vertrekken we.

Groeten!
Niets is wat het lijkt..

remon@
Forum-lid
Berichten: 593
Lid geworden op: 27 mar 2005 22:28
Locatie: Rotterdam

remon@ 21 apr 2008 23:08

[quote="maurice"]Remon en Oldboy: elke woensdag is trimmersavond bij de Coureur aan de Vlaardingse Dijk.
We starten met twee groepen; een snelle en een minder snelle.
Voor de minder snelle zoeken we nog mede trimmers. Snelheid ca. 30 km.
Doen jullie mee? Om 19.00 uur vertrekken we.

Groeten![/quote]

Als je nog even geduld hebt dan heb ik een racefiets onder me kont zitten en dan ben ik zeker van de partij!
Zal zo rond de zomer zijn.

Gr. Rémon

kaj1500
Forum-lid
Berichten: 1128
Lid geworden op: 25 apr 2008 14:43

kaj1500 25 apr 2008 22:07

hi! ik ben kaj, uit hoogland. vandaag geregistreerd.
ik fiets nu zo'n 2 jaar, steeds fanatieker. Het begon als woon-werk fietsen, amersfoort-diemen, op een oude batavus racer. SIndsdien niet meer opgehouden. Nu rijd ik op een trek 1500 aardig wat kilometers.
Zodra het omhoog gaat kom ik in m'n element(68 kg-185 cm), dus ik rij vaak rondjes over de utrechtse heuvelrug. dat is trouwens een goede plek om andere fietsers te ontmoeten.

gr kaj


Jens Voigt has four heart rate training zones: anger, rage, fury and breakaway.

robotje
Forum-lid
Berichten: 33
Lid geworden op: 11 apr 2008 16:45

robotje 02 mei 2008 18:03

Hallo,

Ik ben Rogier uit Dordrecht. 33 jaar. Grafisch ontwerper van beroep en gek op fietsen.
Ik rijd zo'n 6 duizend kilometer per jaar. Het liefst met mooi weer.
Mijn fiets: Een zilveren Trek 5000 TCT Carbon met Shimano Ultegra versnellingsset.
Favoriete profrenner: Oscar Freire
Favoriete koers (om te zien): Ronde van Vlaanderen!
Ik ga komende zomer de de groene lus op het parcours van de Ronde rijden:

http://www.rvv.be/nl/toerisme/routes/rv ... oute-groen

Kan bijna niet wachten!
http://www.1world2wheels.org/" onclick="window.open(this.href);return false;

chiapucci
Forum-lid
Berichten: 46
Lid geworden op: 17 mar 2005 20:24

chiapucci 10 mei 2008 22:24

Na jarenlang vooral een lezend forumlid te zijn, zal ik me toch ook eens voorstellen.

Mijn naam is Ben. 25 jaar en woonachtig in Acquoy (gelderland).
In het bezit van een trek 5500 afgemonteerd met dura ace en sinds een half jaar ook een Rosaro afgemonteerd met campagnolo chorus (zal nog in het daarvoor bedoelde topic een foto plaatsen)

Rijd geen wedstrijden maar puur voor de fun. Hoogtepunt van het "seizoen" is meestal de AGR 250km.

Groeten!


De één klimt sneller dan de ander; De snelste krijgt een kwieke trui. En wie het allersnelst kan dalen, die krijgt een kist en een klokgelui.

ole_ole
Forum-lid
Berichten: 14
Lid geworden op: 11 mei 2008 01:05

ole_ole 12 mei 2008 22:49

Hallo allen,

Ik ben Niels en ik kom uit het mooie Beuningen Gelderland.
Tot voor kort reed ik op een Giant CRS Mtb uit het jaar ????. Ik heb deze fiets ooit gekregen en heb er al vele km op gemaakt.
Afgelopen zaterdag heb ik een Cube LTD CL Comp 2008 aangeschaft waarmee ik toch echt wat langere ritten wil maken.

Daarbij heb ik Shimao PD M324 pedalen gekocht waarmee ik kan wisselen tussen spd en een gewone schoen.

Ik rij alleen voor mezelf en nog geen lange ritten omdat ik daar nog geen ervaring mee heb. Voor mij is 80 km op een MTB best wel veel.

Hier op het forum hoop ik meer kennis en ervaring op te doen.

Gegroet

Niels

frenkie
Forum-lid
Berichten: 837
Lid geworden op: 23 mei 2008 13:09

frenkie 23 mei 2008 13:33

Hoi,

Frans, 28 jaar woonachtig in Den Haag vroeger fantieke fietser geweest en nu weer net een jaar begonnen. Dit jaar weer fanatiek begonnen en na de 150 KM zwaar LM 2008 weer helemaal de smaak te pakken. Lid geworden van het forum, aangezien er wel een vervanging moet komen voor mijn 13 jaar oude stalen Concorde Stelvio (met shimano RSX, ken je die nog?) die in rap tempo slijtage sporen begint te vertonen.
De één is een stylist, de ander knakt gewoon z'n fiets in tweeën
LRTV Swift

paul1978
Forum-lid
Berichten: 385
Lid geworden op: 08 mei 2007 17:29

paul1978 23 mei 2008 13:42

Hallo,

Paul, 30 jaar woonachtig in Hoorn. Ik fiets ruim 10 jaar maar eigenlijk dit jaar wat serieuzer/gerichter. Ik ga in augustus in de Harz fietsen en vervolgens in 1 week tijd zoveel mogelijk alpencols bedwingen. Mijn hoogste berg tot nu toe is de grand ballon geweest en dat smaakte naar meer.. Dit jaar 2200km gefietst waaronder: Egmond-pier-Egmond, AGR, SRC, Ronde van NH, 7 dorpen tocht.

Mijn fiets is een Van Tuyl Tica, Dura Ace en Ritchey WCS met dt240s/RR1.1 wielen.

Groet,

Paul

michieljanssen
Forum-lid
Berichten: 33
Lid geworden op: 24 mei 2008 12:30

michieljanssen 24 mei 2008 12:44

Beste Forumleden,

Na een tijdje het forum gevolgd te hebben en veel nuttige informatie heb gelezen (en ontzettend veel mooie fietsen voorbij heb zien komen) is het tijd me eens te registreren en me voor te stellen:

Michiel, 25 jaar woonachtig in Sittard (Limburg). Ben dus in de luxe positie om mijn rondjes te draaien in Zuid Limburg. De vorm wordt dit seizoen steeds beter en ben dan ook sterk aan het twijfelen of ik dit jaar de Marmotte ga rijden!

Sinds maart 2008 trotse bezitter van een Vision Spirit (Huismerk van Peter Dahmen Cycling). Een stalen frame met Carve carbon voor en achtervork (Columbus spirit buizenset, Niobium staal). Geheel zelf samengesteld (kleur en onderdelen). Rijd superstrak:

Vision Spirit
Campa Chorus
Cinelli RAM Stuur, stuurpen, zadelpen en bidonhouders
Campa Zonda wielen
Michelin ProRace Light bandjes

Zal binnenkort eens een foto maken en plaatsen!

Groeten Michiel
Ridley Excalibur 2010
Fulcrum Racing Zero
Fulcrum Racing 7 (winter)

frank86
Forum-lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 26 mei 2008 18:02

frank86 26 mei 2008 18:40

Hallo beste forumleden,

Na een tijdje het forum gevolgd te hebben, is het tijd geworden om mij ook eens voor te stellen.

Ik ben Frank en ben 22 jaar. Ik ben pas begin dit seizoen begonnen met fietsen maar het gaat steeds beter. Aangezien ik in het noorden van Limburg woon, ben ik in de gelegenheid om lekker in Duitsland te fietsen waar het rustiger en mooier fietsen is dan in Nederland.

Ik zal binnenkort ook kijken of ik een foto van mijn eerste fiets online kan zetten.

Groeten Frank.
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd.

blik
Forum-lid
Berichten: 93
Lid geworden op: 21 mei 2008 11:35

blik 26 mei 2008 21:03

Hallo,

Ik ben Tjerk, 23 jaar jong en nog student (Universiteit Wageningen). Woonachtig te Utrecht Ben bezig met afstuderen. Heb begin mei een racefiets gekocht om te beginnen met fietsen. Bevalt tot nu toe erg goed. Een foto van mijn fiets staat in het Moser topic (genaamd: Moser site).

Het uiteindelijke doel is om (naast mijn bierbuik weg te fietsen) ook af en toe eens een mooie route in bergachtige streken te fietsen. Maar eerst naar eebs wat kilometers maken in de mooie omgeving Utrecht.

Groeten

Plaats reactie