Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

DeRosa

jongebikkel
Forum-lid

jongebikkel 19 nov 2005 00:32

Jongens lekker boeiend allemaal. Frustaties hier en frustraties daar. Die frustaties fietsen jullie er allemaal wel weer een keertje uit.
Het frame is toch gewoon mooi.
http://img502.imageshack.us/img502/6476 ... tom0pj.jpg
Amc-fan -->> foto 2 link

bike_add1ct
Forum-lid

bike_add1ct 19 nov 2005 02:05

@Jonge Bikkel:
*wow* is die van jou?
geweldig...

cirano
Forum-lid

cirano 19 nov 2005 08:29

Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 18 November 2005

ik laat jullie wel met rust, want deze discussie is al gevoerd een paar weken geleden. Als er iemand gefrusteerd is zijn jullie het, je realiserend dat je toch wat te veel heb uitgegeven voor wat je ervoor kreeg ofzo....
Mijn frustatie fiets ik er gewoon uit....
Hopeloos! Gewoon zielig, het enigste dat je kan doen is eens tot daar gaan.
IK geef mijn geld graag uit aan wat ik bewonder... ik, ik kan het me veroorloven, frustraties?
ik geef het ook op, ik laat je in je waarheid, fietsen maar...
Prachtig kunstwerk  @Jonge Bikkel:

gvanloo
Forum-lid

gvanloo 19 nov 2005 15:18

Quote: Origineel geplaatst door Jonge Bikkel op 18 November 2005
Jongens lekker boeiend allemaal. Frustaties hier en frustraties daar. Die frustaties fietsen jullie er allemaal wel weer een keertje uit.Het frame is toch gewoon mooi.http://img502.imageshack.us/img502/6476 ... jpgAmc-fan -->> foto 2 link

Wat zul jij gefrustreerd rond rijden zeg!! Zo'n prachtige fiets waar er maar een paar van in Nederland rondrijden, perfect afgemonteerd (al zie ik liever campa wielen) etc. Elke keer als je op de fiets stapt en een beetje verliefd naar de fiets kijkt denk je natuurlijk oh wat ben ik stom geweest, had ik maar een 13 in een dozijn fiets gekocht.

Wie is er nu gefrustreerd? Degene die jaloers is omdat hij/zij zelf niet zo'n fiets kan betalen of hij die natuurlijk weet dat het goedkoper kan maar wel iets moois is en daar trots op is.

Hoorde trouwens dat ferrari gewoon in Korea bij Kia gemaakt wordt. De foto's van de fabriek in Maranello zijn nep. En de spykers uit zeewolde komen daar ook vandaan.

Wat een gezeik.

ilfalco2004
Forum-lid

ilfalco2004 19 nov 2005 18:28

Nou ik vind DE ROSA een super merk al rij ik er zelf geen heb een UD gehad en dat was een super fietsje en ben nooit een tweede tegen gekomen. En half nederland rijdt al op een trek en de andere op een ridley dus dat is lekker orgineel! (Wil overgens hier niet mee zeggen dat dit slechte fietsen zijn. Voordat weer iedere " im dreck mit trek" rijder en ridley fans over me heen valt.)
Ohhhh bella italia!!!
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die

squadra
Forum-lid

squadra 19 nov 2005 20:24

Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 18 November 2005

ik laat jullie wel met rust, want deze discussie is al gevoerd een paar weken geleden. Als er iemand gefrusteerd is zijn jullie het, je realiserend dat je toch wat te veel heb uitgegeven voor wat je ervoor kreeg ofzo....
Mijn frustatie fiets ik er gewoon uit....

Wie heeft er hier frustraties, ik denk dat jeje eens een spiegel voor moet houden!!!!
http://www.belvederericcione.com" onclick="window.open(this.href);return false; voor een 7-daagse trainings/ fiets vakantie

jongebikkel
Forum-lid

jongebikkel 19 nov 2005 21:52

Quoten: Origineel geplaatst door Jonge Bikkel op 18 November 2005

Jongens lekker boeiend allemaal. Frustaties hier en frustraties daar. Die frustaties fietsen jullie er allemaal wel weer een keertje uit.
Het frame is toch gewoon mooi.
http://img502.imageshack.us/img502/6476 ... tom0pj.jpg
Amc-fan -->> foto 2 link

Bij deze weer een mooi plaatje. De vorige was wat te groot, vandaar dat er iemand er een link van had gemaakt. Mss gefrustreerd? Geintje.

Gelijk ff de specs.
Frameset: De Rosa DualWielen: Mavic Cosmic Carbone SSCCrankstel: Campa Chorus CarbonVoorderailleur: Campa RecordAchterderailleur: Campa ChorusKetting: Campa C10Cassette: Campa Record 11-21Remhoeven: Campa ChorusRemgrepen: Campa ChorusZadelpen: Campa Chorus Carbon Zadelpenklem: CampaKabelset: CampaPedalen: Look Keo CarbonZadel: San Marco Aspide FX titaniumStuur: Deda Newton ShallowStuurpen: Deda NewtonBidonhouders: Pro Hi-comp carbon
De witte Cosmic stickers heb ik er juist opgedaan ipv van de gele. Was toch ff rustiger en mooier. Stickerloos vind ik alleen mooi bij de 2005 versie. Deze wielen had ik nog van mijn andere fiets, vandaar geen Campa wielen.
Meneer van Loo, van de Marmotte kan ik me niet herinneren, dat er wat van de dual gezegd werd. Maar aan jouw eindtijd te zien kan het wel eens kloppen dat je me inhaalde en dat jij het was. Komend jaar weer zo'n actie en ik haak aan.

ilfalco2004
Forum-lid

ilfalco2004 19 nov 2005 23:47

echt een mooie bici Jonge Bikkel!
ik zelf rij op een  Bianchi 928 L met campa chorus (zit dus te denken aan iets anders) en in de winter op een stalen bioracer met mavic mektronic.
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die

Plaats reactie