Uw meningen kunnen natuurlijk niet al te serieus meer genomen worden. Immers...bluv107 schreef:Smakeloos? Knutmo heeft gelijk.
bluv107 schreef:Soms is het lekker om domweg te zeveren
Fiets Magazine nr. 1-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Ach, het wordt dan natuurlijk wel lastig om in te schatten, wanneer het domweg zeveren is en wanneer het een gefundeerde mening is.spook schreef:Dus omdat iemand zegt dat het lekker is om soms domweg te zeveren kun je zijn mening niet meer serieus nemen?
Rare redernatie, max.
Hij haalt een reactie uit een ander topic; ik zie nu dat ik daar reageerde op een manier die kennelijk niet beviel. Ach wat, ik neem nog een biertje en ga naar bed.spook schreef:Dus omdat iemand zegt dat het lekker is om soms domweg te zeveren kun je zijn mening niet meer serieus nemen?
Rare redernatie, max.
Het betrof deze Epic.Walter G schreef:Ik ga dinsdag "Opsporing Verzocht" kijken met een biertje erbij.
Wat voor mountainbike vind jij niet mooi?
zit ook even te kijken, als de scene die ze naspelen klopt zit de wielrenner toch echt goed fout (gewoon simpelweg achterop de auto gereden) (eigenlijk dubbel fout dus want een (zwanger) persoon in het water duwen wat er ook gebeurd is, is natuurlijk sowieso fout)Max 2.0 schreef:Het betrof deze Epic.Walter G schreef:Ik ga dinsdag "Opsporing Verzocht" kijken met een biertje erbij.
Wat voor mountainbike vind jij niet mooi?
psporing Verzocht is inmiddels ingesteld op de HD-recorder! Ben ook wel benieuwd of ze terloops de locatie nog zullen/mogen bespreken.