Goed, na 1,5 uur of wat kom ik Hoogersmilde. Daar merk ik opeens dat de wind gedraaid is. #@#$@$%@%@%
![Sad :(](./images/smilies/icon_e_sad.gif)
Uit en thuis in 103 km. Dat het weer wat veranderlijk was kon ik goed zien aan de Garmin, die vond dat ik 350 hm had gemaakt
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Fiets Magazine nr. 3-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
En daar wordt een mens hard van...havana schreef:Ik kom net terug van een "fijn" ritje...
Ja, dat gevoel heb ik ook vaak.steven250 schreef:Soms heb je dat wel eens, door een beetje lichte regen krijg je het gevoel dat er meer zuurstof is, het koelt je gezicht een beetje en je komt in een soort 'trance' waarin je lekker door kan trappen. Dit hebben jullie vast ook wel eens? Voorwaarde is natuurlijk wel dat je het niet koud hebt
Heel herkenbaar. Ik heb het vooral bergop. Beetje misser regen en niet koud rij ik heel, heel veel harder omhoog. Ik denk overigens dat 3 aspecten een rol spelen:steven250 schreef:Ik kreeg onderweg wat spetters maar dat mocht eigenlijk geen naam hebben, ik kon er eigenlijk wel lekker door fietsen. Soms heb je dat wel eens, door een beetje lichte regen krijg je het gevoel dat er meer zuurstof is, het koelt je gezicht een beetje en je komt in een soort 'trance' waarin je lekker door kan trappen. Dit hebben jullie vast ook wel eens? Voorwaarde is natuurlijk wel dat je het niet koud hebt
Ik had het in dit geval op de Berg en Dalweg bij Beekbergen, dus dit liep inderdaad constant wat op en afGastheerg schreef: Heel herkenbaar. Ik heb het vooral bergop. Beetje misser regen en niet koud rij ik heel, heel veel harder omhoog.:
Was vanmiddag met de auto min of meer in 'jouw' omgeving en dan begint het altijd vreselijk 'te jeuken'. Ik was er dan ook liever op de fiets geweest, maar ja, soms hebben andere zaken even voorrang....jeroen. schreef:Een rondje over mooie plattelands weggetjes...