Tour 2014
- LightPhoenix
- Forum-lid
Mooi gedaan van Majka!
Mollema moet zich morgen gewoon op achterstand laten rijden en dan proberen in de Pyreneeën een rit te winnen.
Gaat hij nooit doen.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
En dan kan hij niet tegen een Jrod/Majka/of andere jongen op en dan is zijn jaar naar de vaantjes terwijl hij een nieuwe ploeg zoekt.havana schreef:Mollema moet zich morgen gewoon op achterstand laten rijden en dan proberen in de Pyreneeën een rit te winnen.
Gokken op een rit terwijl je vrijwel zeker top tien kan rijden lijkt me eerlijk gezegd bepaald geen briljant plan Havanna.
Een top 10 plek in het klassement is op zich prima. Als dat tot stand komt door enkel aanklampen en zelf geen initiatief te tonen, dan gaat de glans er wat mij betreft toch wel een beetje vanaf. Wat dat betreft kan ik de prestaties van ten Dam meer waarderen.
Proberen om een etappe te winnen vanuit een achterstandspositie vind ik zo'n gek idee nog niet.
Proberen om een etappe te winnen vanuit een achterstandspositie vind ik zo'n gek idee nog niet.
Nogmaals, met de precaire situatie bij Belkin lijkt me het volstrekt krankzinnig om nu alles maar weg te gooien om een rit proberen te winnen. En of het mooi of lelijk gaat boeit niet, hij heeft nu gewoon een resultaat nodig.
Kijk ik snap havanna en de anderen wel... je denkt RALEIGH! Vrijbuiteren! Probleem is natuurlijk dat Raleigh vooral huishield op het vlakke (met topsprinter Jan Raas achter de hand!)en in tegenstelling tot vroeger de vlakke ritten allemaal een spurt worden.
Het is dus een typisch romantisch idee dat door de keiharde werkelijkheid gewoonweg niet stand kan houden. Een ploeg bouwen om vrijbuitertje spelen in de TdF is geen haalbare kaart. De kans dat het mis gaat is gewoon gigantisch. Op een top tien gokken is met de huidige renners eigenlijk geen gok, tenzij ze onderuit klappen. Maar dat kan ook met vrijbuiters gebeuren.
Kijk ik snap havanna en de anderen wel... je denkt RALEIGH! Vrijbuiteren! Probleem is natuurlijk dat Raleigh vooral huishield op het vlakke (met topsprinter Jan Raas achter de hand!)en in tegenstelling tot vroeger de vlakke ritten allemaal een spurt worden.
Het is dus een typisch romantisch idee dat door de keiharde werkelijkheid gewoonweg niet stand kan houden. Een ploeg bouwen om vrijbuitertje spelen in de TdF is geen haalbare kaart. De kans dat het mis gaat is gewoon gigantisch. Op een top tien gokken is met de huidige renners eigenlijk geen gok, tenzij ze onderuit klappen. Maar dat kan ook met vrijbuiters gebeuren.
Erg benieuwd nu naar teamoverleg binnen de belkinbus. Hoe manage je als ploegleider nu
Bou en Lau. Is t terecht als lau zegt dat hij niet voor mollema gaat rijden. Verwacht belkin dit?
Duidelijk is wel dat ten dam beter is op t moment? Mollema voor ten dam gaan rijden voor een zo'n hoog mogelijke klassering?
Bou en Lau. Is t terecht als lau zegt dat hij niet voor mollema gaat rijden. Verwacht belkin dit?
Duidelijk is wel dat ten dam beter is op t moment? Mollema voor ten dam gaan rijden voor een zo'n hoog mogelijke klassering?
Als Mollema daadwerkelijk al een contract heeft bij Trek dan zou ik als ik Ten Dam was voor mijn eigen plek rijden.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Nonsense. Palmares telt, niet dat je leuk in een chasse patat zat of in een vlucht met tien man om er op de laatste berg eraf te worden gepeerd.apexrider schreef:Kleur geven aan één of meerdere etappes spreekt meer aan dan een anonieme top 10 klassering,
Als je kijkt naar Bauke's prestaties is dat echt een stuk zekerder dan het waanzinnige idee dat hij zomaar ff een ritje kan meepikken als hij dat klassement aan barrels gooit.ook die garantie is er niet.
Nope, je mag niet tekenen voor 1 augustus.Mollema heeft toch al een contract bij Trek meen ik?
Kijk ik snap uit alles dat je een romanticus pur dsang bent, maar niemand weet nog wie er in de 14 etappe van de tdf 2010 6e werd. Wat we wel weten (omdat het makkelijk terug te vinden is) is dat Gesink toen 6e werd in het eindklassement.
Palmares, resultaten tellen nu eenmaal veel zwaarder dan "kleur geven" aan een etappe die er eigenlijk niet toe doet.
Dus hoezeer jij en Havanna zullen hopen, het gaat niet gebeuren, tenzij hij tegen grand malheur oploopt waarbij hij nog wel heel blijft maar zijn klassement kapot is.
Wat kan Laurens doen voor Bouke? Er zijn genoeg groepjes om te volgen op de laatste berg, we hebben het niet over een wiel afstaan of de kopman terugbrengen na een of ander incident.robbiey schreef:Erg benieuwd nu naar teamoverleg binnen de belkinbus. Hoe manage je als ploegleider nu
Het is nou niet alsof de een de ander vreselijk in de weg zit.