Garmin Edge 1000
-
- Forum-lid
Hallo,
Ik heb zopas een edge 1000 gekocht met kaarten op het toestel geplaatst,nu vraag ik mezelf af of ik een sd kaartje moet plaatsen om mijn gereden ritten op te slagen ( indien wel ,hoeveel Gb).
Of zou het interne geheugen groot genoeg zijn om alles op te slaan?
Bedankt voor de enentuele antwoorden.
Ik heb zopas een edge 1000 gekocht met kaarten op het toestel geplaatst,nu vraag ik mezelf af of ik een sd kaartje moet plaatsen om mijn gereden ritten op te slagen ( indien wel ,hoeveel Gb).
Of zou het interne geheugen groot genoeg zijn om alles op te slaan?
Bedankt voor de enentuele antwoorden.
-
- Forum-lid
Bedankt voor de reacties ![Wink ;-)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Wie kan helpen?rednas schreef:I....
Het editten van het total.fit bestand lukt mij niet,
Vandaag stond mijn afstandsteller ineens weer op 42950km???
..
Heb mijn 1000 moeten resetten en nu staat het totaal terug op 0 km.
Ik zou dit graag op de actuele km stand zetten.
Ik kan het fit bestand converteren naar een csv bestand via de tool op de kiesewetter.nl site.
Maar waar staat dan het totaal aantal km?
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Indien je het totals.ft bestand edit moet je niet vergeten ook het settings.fit bestand te editten voor het totaal aantal km's
Gebruik hiervoor Fit File Repair Tool 5.22
plaats het aangepaste bestand in new files en herstart de edge. Hierna moet het opgelost zijn.
Gebruik hiervoor Fit File Repair Tool 5.22
plaats het aangepaste bestand in new files en herstart de edge. Hierna moet het opgelost zijn.
Nu 3 keer gefietst met de 1000, wat een prachtig apparaat.
Kom van de 705, maar vondt het scherm gewoon niet goed genoeg meer. Dat is nu geen probleem meer, ook de map is prima uit te lezen. Vind het apparaat zeker niet te groot op me fiets. En heerlijk dat als ik voor mij huis sta era als is geupload naar connect![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Kom van de 705, maar vondt het scherm gewoon niet goed genoeg meer. Dat is nu geen probleem meer, ook de map is prima uit te lezen. Vind het apparaat zeker niet te groot op me fiets. En heerlijk dat als ik voor mij huis sta era als is geupload naar connect
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
-
- Forum-lid HC
Eindelijk een ritje weg met de 1000, mooi apparaat en net als hierboven behoorlijke verbetering tov de 705.
Paar vragen:
1. Heeft GPS + Glonass effect op het stroomverbruik tov alleen GPS?
2.Op de 705 maakte ik dmv mapsource een kaarten set en kon dan vervolgens binnen de 705 de diverse kaarten selecteren, dat luk niet met de 1000 en ik krijg er ook geen meerdere sets op omdat de naam die mapsource aanmaakt gelijk is en je niet kunt aanpassen (Gmapsupp)
Hoe werkt dat met de 1000?
EDIT: Vraag 2 - werkt wel met basecamp, niet met mapsource
Paar vragen:
1. Heeft GPS + Glonass effect op het stroomverbruik tov alleen GPS?
2.Op de 705 maakte ik dmv mapsource een kaarten set en kon dan vervolgens binnen de 705 de diverse kaarten selecteren, dat luk niet met de 1000 en ik krijg er ook geen meerdere sets op omdat de naam die mapsource aanmaakt gelijk is en je niet kunt aanpassen (Gmapsupp)
Hoe werkt dat met de 1000?
EDIT: Vraag 2 - werkt wel met basecamp, niet met mapsource
Heb even een vraagje met betrekking tot het monteren van de garmin out-front houder. Ik heb gister de Garmin 1000 binnen gekregen en wilde deze even snel op de fiets zetten. Nu heb ik het probleem dat als ik de out-front houder erop heb en de garmin erop wil klikken/draaien hij tegen mijn stuur aan komt. De houder lijkt dus te kort. Hebben jullie dit ook, of is er een oplossing voor?
Hoor het graag.
Hoor het graag.