Bedankt; begin van de uitzending deels gekeken, verder doorgespoeld tot bovenstaande. Op die manier een mooie uitgebreide samenvatting gezien.de zwarten schreef:ivm de uitzending bekijken: ik denk dat er maar echt wat gebeurt vanaf Pont-Thibault (waar Bak overkop ging)
Wielerseizoen 2015
Gisteren ook nog de koers terug gekeken, mooie koers.
Genoten ook van het interview van Yves Lampaert in het plat Vlaams. Mooi ook de "vertaling" van beide commentatoren. http://sporza.be/cm/sporza/videozone/sp ... /1.2302499.
en van de ingeslikte "Godverrrrrrr....pffff" Van Karl Vannieuwkerke bij de lekke band van Vanmarcke.
...of hoort dit in het taaltopic thuis..?!
Genoten ook van het interview van Yves Lampaert in het plat Vlaams. Mooi ook de "vertaling" van beide commentatoren. http://sporza.be/cm/sporza/videozone/sp ... /1.2302499.
en van de ingeslikte "Godverrrrrrr....pffff" Van Karl Vannieuwkerke bij de lekke band van Vanmarcke.
...of hoort dit in het taaltopic thuis..?!
Dat voorwiel ziet er niet al te best uit. Benieuwd hoe hij dat voor elkaar heeft gekregen.
Meer schone plaatjes op: http://cyclingtips.com.au/2015/04/paris ... tof-ramon/
Vanaf augustus/september zijn disc brakes toegestaan in professionele wedstrijden. Ben benieuwd wat dat gaat opleveren, ik verwacht vooral meer valpartijen en snijwonden bij valpartijen. Ik zie nog steeds niet het voordeel van schijfremmen.
http://velonews.competitor.com/2015/04/ ... ust_366590
http://velonews.competitor.com/2015/04/ ... ust_366590
Iedereen is het hier over eens. Alleen door het ontbreken van de beelden is niet te zien wie in de fout gaan voordat de camera op de groep is gericht. Waar leg je de grens m.b.t. kunnen remmen.Soap schreef:Wat nou de renners niet herkenbaar ?
Dat een lobbyclub als de WFSGI überhaupt een serieuze onderhandelingspartner is in deze discussie is eigenlijk al diep triest. Dit zou een zaak tussen de UCI en de renners moeten zijn!tieky schreef:Vanaf augustus/september zijn disc brakes toegestaan in professionele wedstrijden. Ben benieuwd wat dat gaat opleveren, ik verwacht vooral meer valpartijen en snijwonden bij valpartijen. Ik zie nog steeds niet het voordeel van schijfremmen.
http://velonews.competitor.com/2015/04/ ... ust_366590
Campagnolo Ultra Dork
Ook ik zie de nut er niet echt van in, misschien bij nat weer berg af dat het wat toevoegt?tieky schreef:Vanaf augustus/september zijn disc brakes toegestaan in professionele wedstrijden. Ben benieuwd wat dat gaat opleveren, ik verwacht vooral meer valpartijen en snijwonden bij valpartijen. Ik zie nog steeds niet het voordeel van schijfremmen.
http://velonews.competitor.com/2015/04/ ... ust_366590
Alleen word het blokkeren van de wielen dan weer een gevaar, met alle gevolgen van dien.
En wees maar zeker dat dit dé reden is voor de organisatie om de renners die de slagbomen negeren niet uit koers te nemen. Chauvinisme is een Franse uitvinding ...ottorongo schreef:De kampioen van Frankrijk was echter wel duidelijk te herkennen want die blijft aan de slagboom hangen.
Dat het nog erger kan bewijzen deze beelden uit de RVV voor beloften van het voorbije weekend. De laatste renners mag blij zijn dat hij het nog kan navertellen ...
https://www.youtube.com/watch?v=qG8ExPQwFFc
Idd. Het enige wat ik kan bedenken is dat het een betere remwerking heeft icm carbon velgen die waardeloos remgedrag hebben als het nat is.mao schreef:Ook ik zie de nut er niet echt van in, misschien bij nat weer berg af dat het wat toevoegt?tieky schreef:Vanaf augustus/september zijn disc brakes toegestaan in professionele wedstrijden. Ben benieuwd wat dat gaat opleveren, ik verwacht vooral meer valpartijen en snijwonden bij valpartijen. Ik zie nog steeds niet het voordeel van schijfremmen.
http://velonews.competitor.com/2015/04/ ... ust_366590
Alleen word het blokkeren van de wielen dan weer een gevaar, met alle gevolgen van dien.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
Moeten ze bij Mavic nu echt aan nieuwe wielsets voor hun neutrale wagen. Of zouden ze daarop gewacht hebbentieky schreef:Vanaf augustus/september zijn disc brakes toegestaan in professionele wedstrijden. Ben benieuwd wat dat gaat opleveren, ik verwacht vooral meer valpartijen en snijwonden bij valpartijen. Ik zie nog steeds niet het voordeel van schijfremmen.
http://velonews.competitor.com/2015/04/ ... ust_366590
Abide.