Wielerseizoen 2016
En toch wel lekker hoe Contador gewoon de klap erover legt en met ééntje de Sky helpers eraf gooit. Geen angst en er voor gaan.
Froome is een zeer goede renner maar doe mij Contador maar.
Froome is een zeer goede renner maar doe mij Contador maar.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
Snelwandelaar wint de Dauphiné. Toch oogde hij vandaag en gisteren niet zo sterk als daarvoor.
Neuh, Froome had het niet echt maar consolideerde.
Als Froome echt goed was geweest dan had hij toch wel een counter op die aanval van Contador geplaatst om maar eens aan te geven dat het een leuke actie was maar niet goed genoeg. Froome had waarschijnlijk niet genoeg fysieke capaciteiten om die psychologische klap uit te delen.
Ik had wel eens willen zien mocht de aankomst van vandaag een ferme klim was geweest. Nu kon Contador (en hij probeerde het daarom volgens mij ook niet) daar geen verschil meer maken.
Maar goed, als de as breekt valt de kar.
Als Froome echt goed was geweest dan had hij toch wel een counter op die aanval van Contador geplaatst om maar eens aan te geven dat het een leuke actie was maar niet goed genoeg. Froome had waarschijnlijk niet genoeg fysieke capaciteiten om die psychologische klap uit te delen.
Ik had wel eens willen zien mocht de aankomst van vandaag een ferme klim was geweest. Nu kon Contador (en hij probeerde het daarom volgens mij ook niet) daar geen verschil meer maken.
Maar goed, als de as breekt valt de kar.
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
- AmstelGoldRaas
- Forum-lid
Gesink na een valpartij uit de Ronde van Zwitserland. Erg vervelend voor 'm met 't oog op z'n Tour-voorbereiding.
-
- Forum-lid
En Groenewegen wint weer eens, nu in Duitsland. Laat Greipel achter zich.
Echt een talent, hopelijk word het niet een gevalletje Hofland.
Echt een talent, hopelijk word het niet een gevalletje Hofland.
Maak joe woar
En nu ook Gesink die een harde smak maakt in de Ronde van Zwitserland (en eruit stapt). Gaat lekker zo met de potentiele ronde renners van Lotto-Jumbo.
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
Nibali heeft slim gekoerst Kruijswijk had moeten proberen Nibali er af te rijden op de Agnel zodat die in de achtervolging moest ipv andersom.loos schreef:We hebben vandaag kunnen zien waarom Dumoulin en Kruijswijk geen grote ronde winnen en Froome wel. Ook hij werd de voorlaatste etappe aangevallen, maar dan komt de cavalerie in actie. Poels, Landa en Henao hebben hem gered.
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
In de afdaling had Kruijswijk kunnen herstellen en dan vol de laatste col op,uiteraard maakte hij een inschattingsfout/stuurfout helaas.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Al 100x aangegeven: Kruiswijk zat volledig op de limiet op de Agnel. Zijn zijn eigen woorden.
Less is bore
nijkie schreef:Nibali heeft slim gekoerst Kruijswijk had moeten proberen Nibali er af te rijden op de Agnel zodat die in de achtervolging moest ipv andersom.
In de afdaling had Kruijswijk kunnen herstellen en dan vol de laatste col op,uiteraard maakte hij een inschattingsfout/stuurfout helaas.
Zonder team in de aanval op de voorlaatste klim als je 5 minuten voorstaat dat lijkt me niet slim koersen.....
-
- Forum-lid
Sagan is weer lekker bezig in Zwitserland. Twee etappes en nu in de leiderstrui.