Apex
-
- Forum-lid HC
Net zoals nog wel meer winkels dit frame onder eigen naam zullen verkopen. Storm Conmarant van Beukers lijkt hier bijvoorbeeld ook heel veel op.
Dit was al eens opgemerkt door Philippos viewtopic.php?p=1429104&hilit=onyx#p1429104
Time is (almost) on my site
Jemig jij bent goed met de zoekfunctieSlowracer schreef: ↑11 nov 2022 09:19Dit was al eens opgemerkt door Philippos viewtopic.php?p=1429104&hilit=onyx#p1429104
Die had ik intussen ook al gevonden.
Als op een forum niet twee keer hetzelfde mag gezegd worden, zal het hier heel snel heel stil worden
Als op een forum niet twee keer hetzelfde mag gezegd worden, zal het hier heel snel heel stil worden
Ik wilde al gaan klagen bij de mods dat iemand het lef had om iets voor de tweede keer te zeggen
Zonder gekheid, kon me eerder voorstellen dat een post in een ander topic van twee jaar geleden nog wel eens over het hoofd gezien zou worden.
Niet dat het een ramp is, maar dit is voor mij toch wel een beetje een verassing. Ik dacht dat APEX zijn eigen frames ontwikkelde. Toch is het concept dan nog steeds best wel uniek. Een van de weinige (of enige?) grotere spelers in de markt waar je een bijna volledig custom fiets kan kopen, inclusief spuitschema.
Ik pak ze wel weer in de afdaling
Ik weet niet helemaal hoe de situatie nu is bij Apex, maar de laatste keer dat ik met hen sprak waren ze voor 50% eigendom van Intersens (Sensa fietsen) en deden veel met hen samen. De (inmiddels uit het assortiment gehaalde) Aerodyne zouden ze zelf ontwikkeld hebben. Of dat ook met nieuwere modellen gebeurd is weet ik niet, maar ik kan me heel goed voorstellen dat voor diverse frames (o.a. de Onyx) ze gebruik maken van een Open Mould gezien het prijskaartje dat aan het zelf ontwikkelen hangt (Aerodyne zou ca. € 100.000 gekost hebben).
Kijkend naar de geometrie van de Onyx en de huidige Desert Fox heb je nog gelijk ook (net even vergeleken).
Om onduidelijke redenen verwacht ik binnenkort een berichtje te zien dat Apex de Onyx een upgrade heeft gegeven
Om onduidelijke redenen verwacht ik binnenkort een berichtje te zien dat Apex de Onyx een upgrade heeft gegeven
Ben prima geholpen elke keer bij 53x11.
De bike fit was voor mij ideaal, sindsdien 0,0 klachten meer.
Ook de zadelmeting was perfect en er werd ook met verschillende zolen gemeten.
De bike fit was voor mij ideaal, sindsdien 0,0 klachten meer.
Ook de zadelmeting was perfect en er werd ook met verschillende zolen gemeten.
Apex Aerodyne Ultegra Di2 - Scope R5 disc
Canyon Grizl 7 Suspension - Quasar QS45 disc
Canyon Grizl 7 Suspension - Quasar QS45 disc
Vriend van mij is ook tevreden,vertelt voelt aan de armen hoe de spanning is of je goed zit ook de maten van de racer die hij rijd genomen en daarbij overal 1cm minder voor de gravelbike.
Ik was er een keer en wordt opgemeten ivm interesse in een Sensa die ik nu heb,begint die uit het niets aan mijn pols te trekken onder het mom kijk je zit niet goed.Heb er maar niets gekocht.Nu weet ik exact mijn maten hoe ik wil zitten.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.