Het "nieuwe" Puck Moonen topic
Ik ben geen Facebook fan, maar daar stond het toch echt wel
MTB Utrechtse Heuvelrug
Gisteren om 00:30 ·
De MTB-routes op de Heuvelrug zijn vandaag gesloten. Smeltende sneeuw, ijzel, winterse neerslag. Temperaturen net boven 0 graden Celsius. Blijf lekker thuis, ga wandelen. #Trailrespect.
Je raakt onderkoeld en de trails veranderen in een smurrie van smeltende papsneeuw vermengd met modder.
MTB Utrechtse Heuvelrug
Gisteren om 00:30 ·
De MTB-routes op de Heuvelrug zijn vandaag gesloten. Smeltende sneeuw, ijzel, winterse neerslag. Temperaturen net boven 0 graden Celsius. Blijf lekker thuis, ga wandelen. #Trailrespect.
Je raakt onderkoeld en de trails veranderen in een smurrie van smeltende papsneeuw vermengd met modder.
MTB Heuvelrug communiceert extreem slecht (voornamelijk via FB) dus dat kun je Puck niet echt kwalijk nemen.
Wat je haar wél kwalijk kan nemen is dat ze niet zelf kan nadenken over de omstandigheden. Het zogenoemde trail respect.
Wat je haar wél kwalijk kan nemen is dat ze niet zelf kan nadenken over de omstandigheden. Het zogenoemde trail respect.
-
- Forum-lid
Ze is toch geen geen mountainbiker maar een ordinaire boswielrenner? Boswielrenner hebben schijt aan trail respect. Imho
Laatst gewijzigd door Deleted_User op 19 jan 2021 10:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben ook een boswielrenner (en bijna al mijn fietsmaatjes ook) en wij doen wél aan trail respect. Het kan dus wel.
Bij maar heel weinig mensen hoor!
Die op hun beurt dan wel weer ergernis opwekken bij veel andere mensen.
Maar daar is een negeerknopje voor
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?