Valt me ook altijd op. Zelfs in de tussensprints zit hij daar dan spastisch vanuit het zadel te sprinten. Is ook te bang om echt te sprinten. Vanaf dat er iemand dicht komt gaat hij in de remmen en wijkt hij helemaal uit.El Pistolero schreef: ↑09 jul 2023 02:53Valt me gewoon op. Rijdt vaak de ‘treintjes’ in de weg en verliest zijn leadout Teunissen uit het oog. De rest van de sprinters blijven nog wel doorsprinten.Enzzo schreef: ↑09 jul 2023 00:01Waarom zou hij niet mee mogen sprinten ?! En waarom hem er uit pikken terwijl er nog vele andere zijn die meedoen voor de sprint?!!!El Pistolero schreef: ↑08 jul 2023 22:45 Wat moet die Girmay daar elke keer tussen de sprinters, rijdt alleen maar in de weg. Vandaag ook weer stopt al ruim 100 m voor de finish met trappen. Logisch dat sommige renners zoals MvdP hem een duwtje opzij geven. Mike Teunissen kan beter een keer voor eigen succes gaan.
tour 2023
Maar nee alaphilippe natuurlijk. Mathieu maakt mee de ontsnapping. Pogi neemt 25 seconden op vinnie die in het geel blijft.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
- Enzzo
- Forum-lid HC
De Tour bestaat uit verhalen, vaak prachtige, soms hele treurige en af en toe wat uitgemolken verhalen.
Dat de charme van de koers!
Als die je niet smaken kun je altijd nog voetbal gaan kijken
Dat de charme van de koers!
Als die je niet smaken kun je altijd nog voetbal gaan kijken
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Hij had, achteraf bekeken, misschien afscheid van de Tour moeten nemen na zijn 4 overwinningen in de editie 2021.
Alhoewel ik het wel begrijp dat hij voor 35 stuks wil gaan.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Fraai en smaakvol gemaakt!
Schuif nu ook aan. Tapas staan klaar en een flesje bubbels.
Wel serieuze voorsprong en er zitten toch een paar jongens in de kopgroep die serieus bergop kunnen.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Ik mis Gall erbij. Hij hoeft vandaag alleen maar rechtdoor bergop, geen haarspeldbochten en geen afdaling
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
- daniel1975
- Forum-lid HC
Geen Wout, geen Poeleke voorin….
Less is bore
Hou op het slaat helemaal door typisch Nederlands word weer helemaal uitgemolken.
- razenderoeland
- Forum-lid
Wordt het voor ,jou geen tijd om een apart topic voor azijnzeikers aan te maken. Kun je de liefhebbers met rust laten en scheelt een boel onzinnige irritatie.
Hoe sterk is de eenzame fietser...