Pinarello
-
- Forum-lid
@menno je ziet het idd overal terug, het is gewoon even wennen aan de zwarte kleuren bij de fietsen van nu.
Visser bike parts
Pinarello fp3 2010 Ultegra ffwd f6r wielset
Pinarello marvel campagnolo centaur 9 speed
Follow @Martijn140
Follow @Martijn140
-
- Forum-lid HC
Wat klopt hier niet!MartijnVisser schreef:@menno je ziet het idd overal terug, het is gewoon even wennen aan de zwarte kleuren bij de fietsen van nu.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
-
- Forum-lid
Nou leg eens uit waarschijnlijk de zin verkeerd opgevat?colnagofreak schreef:Wat klopt hier niet!MartijnVisser schreef:@menno je ziet het idd overal terug, het is gewoon even wennen aan de zwarte kleuren bij de fietsen van nu.
Visser bike parts
Follow @Martijn140
Follow @Martijn140
-
- Forum-lid
Mijn nieuwe fiets:
- Pinarello Dogma2 2012 Sky WWF Rainforest
- Dura Ace Di2
- FFWD F6r neutral
- Most Talon 1K carbon stuur
- Dura Ace Di2
- FFWD F6r neutral
Pinarello Dogma 2 - Dura Ace Di2 - FFWD F6r
Ondanks dat ik geen teamfiets-liefhebber ben en een broertje dood heb aan het WWF. moet ik zeggen dat dit gewoon een prachtige fiets is.stefan1509 schreef:Mijn nieuwe fiets:
- Dura Ace Di2
- FFWD F6r neutral
Echt mooi met dat groen.
(Ik hoop alleen niet dat er zo'n stomme pandabeer op staat )
Campagnolo Ultra Dork
"lol, wat is er mis met die beer?" gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde mening, het is een prachtfiets, maar geef mij toch maar de blauwe versieErnie C. schreef: Ondanks dat ik geen teamfiets-liefhebber ben en een broertje dood heb aan het WWF. moet ik zeggen dat dit gewoon een prachtige fiets is.
Echt mooi met dat groen.
Wat er mis is met panda's? Het is het meest idiote dier om te kiezen al symbool voor natuurbescherming. Als er een organisme op aarde is waarvan je zeker weet dat het ook zonder ingrijpen van de mens uitstekend in staat is om uit te sterven is het de panda wel. Hij eet voer waar zijn spijsverteringskanaal niet voor ontworpen is en heeft eigenlijk nooit zin om te paren.kiekeboeboe schreef:"lol, wat is er mis met die beer?" gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde mening, het is een prachtfiets, maar geef mij toch maar de blauwe versieErnie C. schreef: Ondanks dat ik geen teamfiets-liefhebber ben en een broertje dood heb aan het WWF. moet ik zeggen dat dit gewoon een prachtige fiets is.
Echt mooi met dat groen.
Campagnolo Ultra Dork
Nieuwe update
(Snelspanners Lightweight en Derailleur wieltjes BBB)
Kleine rode elementen erin gebracht
(Snelspanners Lightweight en Derailleur wieltjes BBB)
Kleine rode elementen erin gebracht
SCHITTERENDE FIETS....werkelijk fantastisch. Het kost wat maar dan heb je ook wat. Proficiat kerel. Deze is mij te duur en ik ben eerlijk gezegd stikjaloers op jou raspaardje waar ik graag op zou ronddraven. Gekocht in Drenthe Proficiat Stefan en wees er maar heel zuinig op!!! En wat anderen zeggen over dat blauw...schijt aan
stefan1509 schreef:Mijn nieuwe fiets:
- Dura Ace Di2
- FFWD F6r neutral
Ik fiets niet. Ik ben.
-
- Forum-lid
Dank je! inderdaad in Drenthe gekocht. Nu zitten er ook Pina bidonhouders opDe kale schreef:SCHITTERENDE FIETS....werkelijk fantastisch. Het kost wat maar dan heb je ook wat. Proficiat kerel. Deze is mij te duur en ik ben eerlijk gezegd stikjaloers op jou raspaardje waar ik graag op zou ronddraven. Gekocht in Drenthe Proficiat Stefan en wees er maar heel zuinig op!!! En wat anderen zeggen over dat blauw...schijt aan
stefan1509 schreef:Mijn nieuwe fiets:
- Dura Ace Di2
- FFWD F6r neutral
Pinarello Dogma 2 - Dura Ace Di2 - FFWD F6r
Nu nog deze schoenen