Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
Ik ben net terug van 2 weken zuid frankrijk. Voornamelijk mooi weer 25-30 graden en nauwelijks regen. Eerst week wel veel wind.
Ik dacht na 2 weken is die bende in Nederland wel voorbij en gaat de zon schijnen, maar nee. Koud, regen en wind. Top dit!
Ik dacht na 2 weken is die bende in Nederland wel voorbij en gaat de zon schijnen, maar nee. Koud, regen en wind. Top dit!
Nederlanders genieten van ongewoon zachte herfst.
https://speld.nl/2024/06/10/nederlander ... te-herfst/
https://speld.nl/2024/06/10/nederlander ... te-herfst/
Vanmorgen was fijn, maar gewoon koud.
Appje zei 9 graden, voelt als zes.
Ik weet dat slecht weer er bij hoort. En de zes donkere maanden kom ik door met de gedachte aan hete zomerritjes. Maar ik heb nog niet één rit gedaan bij 20 graden denk ik.
Soit, het kan nog drie maanden mooi worden. Leven op hoop...
De terugtocht leverde wel een mooi plaatje op.
Appje zei 9 graden, voelt als zes.
Ik weet dat slecht weer er bij hoort. En de zes donkere maanden kom ik door met de gedachte aan hete zomerritjes. Maar ik heb nog niet één rit gedaan bij 20 graden denk ik.
Soit, het kan nog drie maanden mooi worden. Leven op hoop...
De terugtocht leverde wel een mooi plaatje op.
- daniel1975
- Forum-lid HC
En inmiddels koorts erbij. Herfstgriepjedaniel1975 schreef: ↑11 jun 2024 07:38
Ben inmiddels snipsnotverkouden, gewoon beetje ziekig van. Dat kan er ook nog wel bij
Less is bore
- Enzzo
- Forum-lid HC
https://i.vgy.me/Emz0pH.jpg
Prachtige foto. Alleen niet heel zomers maar dan nog; noem het een voorjaarsfoto en je bent spekkoper
Prachtige foto. Alleen niet heel zomers maar dan nog; noem het een voorjaarsfoto en je bent spekkoper
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
Merci
Ik kan er wel van genieten. Had zij/rugwind en heb dan maar een ommetje gemaakt op weg naar huis.
Morgen zou hier ook mooi worden. Pas vrijdag weer een echte regendag.
Ik kan er wel van genieten. Had zij/rugwind en heb dan maar een ommetje gemaakt op weg naar huis.
Morgen zou hier ook mooi worden. Pas vrijdag weer een echte regendag.
@sowier: fijne foto. Kalender waardig! Of als albumcover! (zie bv Rattle That Lock)
Op woensdag werk ik thuis en begin ik om 6 uur............beuk ik 2,5 uur als een malle en doe ik de rest van de dag in de lower gear: klusje, fun,klusje, pan eten opzetten, klusje, koerskijken, klusje etc.
Maar ga dan om half negen wel even verse broodjes halen............als ik thuiswerk zit ik bijna standaard in korte broek en t-shirt.
Spring ik net in die outfit even op de racefiets om snel (vandaar de racefiets ) broodjes te halen.............het voelde echt of de herfst nu voorbij is..........en de winter er aan zit te komen
Waterkoude wind............
Zal wel wat warmer worden in de loop van de dag en ik zie door het raam een paar vierkante meter blauw............. er is nog hoop.
Toch
Cappuccino, kaiserbroodje bergkaas en een met boerenpate............
Op woensdag werk ik thuis en begin ik om 6 uur............beuk ik 2,5 uur als een malle en doe ik de rest van de dag in de lower gear: klusje, fun,klusje, pan eten opzetten, klusje, koerskijken, klusje etc.
Maar ga dan om half negen wel even verse broodjes halen............als ik thuiswerk zit ik bijna standaard in korte broek en t-shirt.
Spring ik net in die outfit even op de racefiets om snel (vandaar de racefiets ) broodjes te halen.............het voelde echt of de herfst nu voorbij is..........en de winter er aan zit te komen
Waterkoude wind............
Zal wel wat warmer worden in de loop van de dag en ik zie door het raam een paar vierkante meter blauw............. er is nog hoop.
Toch
Cappuccino, kaiserbroodje bergkaas en een met boerenpate............
- daniel1975
- Forum-lid HC