Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Cannondale

hrohaan
Forum-lid
Berichten: 210
Lid geworden op: 23 apr 2011 01:24

hrohaan 25 mar 2015 12:25

Het is wel een originele, maar overgespoten. Je kan de decals nog voelen/zien. Ik stoor me er (nog) niet aan, heb anders nog een andere vork liggen die ik kan spuiten.

rikkert
Forum-lid
Berichten: 3735
Lid geworden op: 29 aug 2007 21:58
Locatie: N-H

rikkert 25 mar 2015 15:21

Ik moet eerlijk bekennen dat ik dat stuur nou niet moeders mooiste vind, hrohaan. Verder schitterende fiets.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

Gebruikersavatar
53x11
Forum-lid HC
Berichten: 9150
Lid geworden op: 28 sep 2005 00:38

Gebruikersavatar 53x11 25 mar 2015 16:05

Ik vinnem maar erg saai eigenlijk. Wel toppunt van functioneel en prijs/kwaliteit met dit frame, chorus groep en scirocco(?) wielen.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?

IWC
Forum-lid
Berichten: 381
Lid geworden op: 26 jul 2013 14:00

IWC 26 mar 2015 22:00

rikkert schreef:Ik moet eerlijk bekennen dat ik dat stuur nou niet moeders mooiste vind, hrohaan. Verder schitterende fiets.
stuur zelf gaat,

stuur naar onder, de grepen omhoog

jo_spr
Forum-lid
Berichten: 276
Lid geworden op: 21 jul 2006 10:01

jo_spr 28 mar 2015 13:05

Cannondale moet vernieuwen....In recente tests in de duitse fietsbladen raken de fietsen van Cannondale steeds verder achterop ten opzichte van de concurrenten. Vooral de Super Six Evo is aan vernieuwing toe. Ook moet Cannondale eens goed kijken naar de prijs is verhouding met de opbouw van de fietsen. Vooral de wielen vallen wachttijd tegen in de betreffende prijscategorie.

Wat mij betreft morgen ze de Super Six Evo beter maken, maar diep in mijn hart zou ik eigenlijk een nieuwe full carbon versie willen van de oversized System Six. Vind ik stiekem nog altijd het mooiste model. Ik ben niet zo van de Aero trend. Heeft voor de gewone fietser niet veel zin. Miss een optie om Super six zonder schijfremmen en System Six met.

Ach, ik droom even verder...

Gebruikersavatar
Avvocato
Forum-lid
Berichten: 269
Lid geworden op: 13 jun 2013 16:08

Gebruikersavatar Avvocato 28 mar 2015 13:12

Post normaal nooit maar ben zo blij met mijn nieuwe wielen:

Afbeelding

Handgebouwd door Cycle You met Via naven, Hplusson SL 42 en DT spaken.

Nb ik weet het, zadeltasje must go ;)

wasbeer2006
Forum-lid HC
Berichten: 13545
Lid geworden op: 14 feb 2008 13:47

wasbeer2006 28 mar 2015 13:22

jo_spr schreef:Cannondale moet vernieuwen....In recente tests in de duitse fietsbladen raken de fietsen van Cannondale steeds verder achterop ten opzichte van de concurrenten. Vooral de Super Six Evo is aan vernieuwing toe. Ook moet Cannondale eens goed kijken naar de prijs is verhouding met de opbouw van de fietsen. Vooral de wielen vallen wachttijd tegen in de betreffende prijscategorie.

Wat mij betreft morgen ze de Super Six Evo beter maken, maar diep in mijn hart zou ik eigenlijk een nieuwe full carbon versie willen van de oversized System Six. Vind ik stiekem nog altijd het mooiste model. Ik ben niet zo van de Aero trend. Heeft voor de gewone fietser niet veel zin. Miss een optie om Super six zonder schijfremmen en System Six met.

Ach, ik droom even verder...
Nou qua rijden behoren zo nog steeds tot de top. De test is de duitse bladen zijn leuk maar haal eruit wat jij belangrijk vind zeg ik maar en dat kan bijna nooit de totale waardering zijn!

Met de prijs kwaliteit ben ik het eens, zeker nu met de prijsverhoging al licht dat natuurlijk ook aan de dollar/euro koers. Bij de racers gaat dat nog wel enigzins MTB gaan echt nergens meer over. De prijsverschillen liggen daar soms op 40% met de concurenten.

dickygiovanni
Forum-lid
Berichten: 1791
Lid geworden op: 04 aug 2010 01:20

dickygiovanni 28 mar 2015 16:07

jo_spr schreef:Cannondale moet vernieuwen....In recente tests in de duitse fietsbladen raken de fietsen van Cannondale steeds verder achterop ten opzichte van de concurrenten. Vooral de Super Six Evo is aan vernieuwing toe. Ook moet Cannondale eens goed kijken naar de prijs is verhouding met de opbouw van de fietsen. Vooral de wielen vallen wachttijd tegen in de betreffende prijscategorie.

Wat mij betreft morgen ze de Super Six Evo beter maken, maar diep in mijn hart zou ik eigenlijk een nieuwe full carbon versie willen van de oversized System Six. Vind ik stiekem nog altijd het mooiste model. Ik ben niet zo van de Aero trend. Heeft voor de gewone fietser niet veel zin. Miss een optie om Super six zonder schijfremmen en System Six met.

Ach, ik droom even verder...

Nog beter?

veedeebee
Forum-lid
Berichten: 21
Lid geworden op: 15 aug 2009 14:26

veedeebee 29 mar 2015 20:56

Jac schreef:@veedeebee .mooie synapse veel veilige kilometers en vooral genieten.
Dank je! Inmiddels 400 km verder. Ben nog steeds razend enthousiast. Het lukt me steeds beter het wiel meteen goed te zetten met de schijfremmen. En beezer, die kraak in je Bracket, brrr, balen zeg. Nu had ik dat ook 2 ritten terug, maar nu is het weg. Ik laat er toch even naar kijken. Ik wil er toch ook een iets smaller stuur op. Ben nog steeds verliefd op die wielen, wat rijden die lekker zeg.
Wanneer weet je als je fiets je bevalt? Als je wegloopt en altijd nog even omkijkt, jajaaa
VeeDeeBee

ruud_k
Forum-lid
Berichten: 642
Lid geworden op: 14 mei 2010 18:51

ruud_k 30 mar 2015 13:23

Afbeelding

CAAD10 105 2015

In nog maagdelijke toestand ;)

Steve
Forum-lid
Berichten: 26
Lid geworden op: 26 feb 2015 09:54

Steve 30 mar 2015 15:57

Afbeelding



Afbeelding


Zelf opgebouwd met deels tweedehandse en deels nieuwe onderdelen

colnagofreak
Forum-lid HC
Berichten: 5608
Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41

colnagofreak 30 mar 2015 17:31

Ik vind hem mooi!
Lekker fris dat wit en blauw.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

Plaats reactie