Schone dames!
- Supergrover
- Forum-lid HC
Touchédario schreef:Dat geldt ook voor jouw laatst geposte foto, Supergrover!
Daar valt overigens een stuk minder te zien...
-
- Forum-lid
T is ook geen portret..
-
- Forum-lid
Amei! Dat is een schone poep.
Als je over portretrecht begint, maak je er een formele vraag van. Dat was niet mijn inzet. Ik had meer een morele vraag in gedachte. Hopelijk is deze foto niet bij een Nederlandse triatlon geschoten.dario schreef:Vast niet. Maar ze staat er ook niet echt herkenbaar op, dus strikt genomen geen inbreuk op het portretrecht, lijkt me...
- Harryfietst
- Forum-lid
Dat is in Nederland niet het geval. De geportretteerde hoeft niet voor iedereen herkenbaar te zijn, maar als hij of zij herkenbaar is voor iemand die de geportretteerde kent dan is dat al voldoende. Hoe dat in het buitenland werkt weet ik niet, maar als deze foto in Nederland gemaakt is en de bewuste dame er een zaak van maakt, dan kon ze wel eens sterker in haar recht staan dan dat de meeste mensen zullen verwachten...dario schreef:Vast niet. Maar ze staat er ook niet echt herkenbaar op, dus strikt genomen geen inbreuk op het portretrecht, lijkt me...
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
En wat is er nu te zien dan??? Een string onder een broekje.....? Nou nou....harryprog schreef:Dat is in Nederland niet het geval. De geportretteerde hoeft niet voor iedereen herkenbaar te zijn, maar als hij of zij herkenbaar is voor iemand die de geportretteerde kent dan is dat al voldoende. Hoe dat in het buitenland werkt weet ik niet, maar als deze foto in Nederland gemaakt is en de bewuste dame er een zaak van maakt, dan kon ze wel eens sterker in haar recht staan dan dat de meeste mensen zullen verwachten...dario schreef:Vast niet. Maar ze staat er ook niet echt herkenbaar op, dus strikt genomen geen inbreuk op het portretrecht, lijkt me...
Zo'n foto heeft natuurlijk wel een ontzettend door het sleutelgat van de kleedkamer gluren gehalte. En daardoor vind ik hem ook minder in dit topic passen. Maar goed, als hij volop op internet staat, dan zal het wel niet zo'n probleem zijn.
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets