Politiek
Elke gemeente hanteert zijn eigen systeem.
Hier in Arnhem ondergrondse containers vrij toegankelijk,toen dezelfde container omgebouwd naar pasjes systeem.1 jaar later weer omgebouwd naar vrij toegankelijk.Kosten ik dacht €300.000 en dat kan gewoon blijkbaar.
Hier in Arnhem ondergrondse containers vrij toegankelijk,toen dezelfde container omgebouwd naar pasjes systeem.1 jaar later weer omgebouwd naar vrij toegankelijk.Kosten ik dacht €300.000 en dat kan gewoon blijkbaar.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
De mens bevuilt nogal graag zijn eigen nest en wel laten het liefst het bedrijfsleven zelf komen met ideeën.
Aangezien maatregelen die echt zoden aan de dijk zetten nog meer weerstand oproepen, zijn we veroordeeld tot dit soort pestmaatregeltjes die niet teveel kosten en vooral de overconsumptie niet aanpakken.
Aangezien maatregelen die echt zoden aan de dijk zetten nog meer weerstand oproepen, zijn we veroordeeld tot dit soort pestmaatregeltjes die niet teveel kosten en vooral de overconsumptie niet aanpakken.
Campagnolo Ultra Dork
Die hebben wij ook , en dat werkt prima.
Er was alleen sprake dat je per zak die je in de container gooide er voor moest gaan betalen. ( dacht dat je dat bedoelde)
Dat pasje houdt namelijk bij wie en hoevaak je hem gebruikt.
Hier 3 containers.
Groen, plastic en restafval.
Oud papier 3x per maand door een vereniging.
Groen wordt om de 2 weken geleegd, de andere om de 4 weken.
Voor restafval moet ik betalen naar grote van de container.
Ik heb een kleine, 140 liter, container genomen.
Vorig jaar is deze maar twee keer geleegd.
Dit door goed te scheiden.
Plastic container, 240 liter, is elke keer aardig vol.
Als ze hier deze ook zouden weghalen en dit in het restafval moet gaat me dat aardig wat extra's kosten.
Groen, plastic en restafval.
Oud papier 3x per maand door een vereniging.
Groen wordt om de 2 weken geleegd, de andere om de 4 weken.
Voor restafval moet ik betalen naar grote van de container.
Ik heb een kleine, 140 liter, container genomen.
Vorig jaar is deze maar twee keer geleegd.
Dit door goed te scheiden.
Plastic container, 240 liter, is elke keer aardig vol.
Als ze hier deze ook zouden weghalen en dit in het restafval moet gaat me dat aardig wat extra's kosten.
Bij ons gaat het ook zo, alleen dan zonder container voor het plastic maar met doorzichtig zakken. Onder de streep voor ons goedkoper, maar degenen die geen afval scheiden, betalen meer.
Helaas loont plastic inzamelen niet meer omdat nieuw plastic uit China goedkoper is.
Helaas loont plastic inzamelen niet meer omdat nieuw plastic uit China goedkoper is.
Campagnolo Ultra Dork
Ik weet niet hoe ze bepalen wat iemand in een ondergrondse container gooit. Wij wonen niet in een flat en hebben eigen containers: grijs, groen en papier. Grijs wordt nu gewogen. Je betaalt voor het gewicht en een bedrag per leging.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- daniel1975
- Forum-lid HC
En hoe is het met de illegale dumpingen? Mensen betalen niet graag per leging.
Less is bore
Daar waren wij vooraf ook bang voor. Maar bij ons in de wijk en nabije omgeving zie ik dat niet gebeuren. Hoe het elders in de stad is weet ik niet. Ik heb niks gehoord over een stijging ofzo.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- Lcsmet
- Forum-lid HC
De echt rijke mensen kan je nooit raken.
https://nos.nl/artikel/2515442-rijkste- ... -belastingDaar hoefde ze slechts 2,5 procent belasting te betalen. Dit heeft de Nederlandse schatkist zo'n 30 miljoen euro per jaar gekost.
Constructie
Deze fiscale constructie is per 1 januari dit jaar door het kabinet met een anti-misbruikmaatregel verboden. Nu sluist De Carvalho-Heineken het geld door onder een andere noemer: "terugbetaling van aandelenkapitaal". Hierdoor betaalt ze helemaal geen dividendbelasting meer.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid HC
Dat is dus het probleem.daniel1975 schreef: ↑07 apr 2024 12:22 En hoe is het met de illegale dumpingen? Mensen betalen niet graag per leging.
Hier is alles gratis, ( zal in de heffingen zitten, maar die zijn landelijk heel gemiddeld) behalve puin, maarja dan laat ik een container komen, daar ga ik niet mee sjouwen.
We hadden ondergrondse bakken en die zijn gelukkig weg gehaald. Ze geven bij ons aan dat ze zo goed kunnen scheiden dat al het rest bij elkaar mag (behalve papier en gft).
Moet echt zeggen dat de irado dat echt prima voor elkaar heeft in Schiedam
Gratis bestaat niet.wasbeer2006 schreef: ↑07 apr 2024 15:31Dat is dus het probleem.daniel1975 schreef: ↑07 apr 2024 12:22 En hoe is het met de illegale dumpingen? Mensen betalen niet graag per leging.
Hier is alles gratis, ( zal in de heffingen zitten, maar die zijn landelijk heel gemiddeld) behalve puin, maarja dan laat ik een container komen, daar ga ik niet mee sjouwen.
We hadden ondergrondse bakken en die zijn gelukkig weg gehaald. Ze geven bij ons aan dat ze zo goed kunnen scheiden dat al het rest bij elkaar mag (behalve papier en gft).
Moet echt zeggen dat de irado dat echt prima voor elkaar heeft in Schiedam
-
- Forum-lid
Zo is dat. Je hoeft er niet voor te betalen want je hebt al betaald!