Schone dames!
- Wolfhound32
- Forum-lid
Een "fietsers"hand is snel gevuld, zullen we dan maar zeggen?Soap schreef: En wat is er nu te zien dan??? Een string onder een broekje.....? Nou nou....
Zo had ik het zelf moeten verwoorden....Karl66 schreef:Zo'n foto heeft natuurlijk wel een ontzettend door het sleutelgat van de kleedkamer gluren gehalte. En daardoor vind ik hem ook minder in dit topic passen. Maar goed, als hij volop op internet staat, dan zal het wel niet zo'n probleem zijn.
Lijkt mij ook een erg dun broekje EN erg rare keus om dan nog een string te dragen bij sportwedstrijd ( dan worden kledingfouten als dit minder snel gemaakt dan bij recreatief fietstochtje op geleende fiets, zeg maar) , het lijkt mij een gevalletje photoshop .....Soap schreef:harryprog schreef:En wat is er nu te zien dan??? Een string onder een broekje.....? Nou nou....
-
- Forum-lid
Boel commotie om een foto waar eigenlijk niets te zien is
Volgens mij is dat een stringetje met zeem want in de fietsbroek ( ) zit ie zeker niet.
Heel smal zadeltje waarschijnlijk
Volgens mij is dat een stringetje met zeem want in de fietsbroek ( ) zit ie zeker niet.
Heel smal zadeltje waarschijnlijk
sensa guilia
Cannondale scalpel
Trek Superfly 100 pro sl
Cannondale scalpel
Trek Superfly 100 pro sl
Zou mij niet verbazen als iemand het toch heeft laten makenjer81 schreef:
De slechtste reclame slogan van 2015.
Voor alle duidelijkheid, dit plaatje is met photoshop bewerkt. In het echt rijden er geen dames rond met deze slogan. De slogan en foto was er enkel voor in een carnavalsblad.
- Wiliertoerist
- Forum-lid