Schaapscheerderskou zitten we nu indaniel1975 schreef: ↑12 jun 2024 16:27 Maar kijk even naar het weekend en volgende week…. Het houdt maar niet op
https://www.buienradar.nl/weer/de%20bil ... 3/14daagse
Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Je kan dan wel proberen de mensen jaloers te maken maar ik ben in Albacete geweest. Meer dan iets eten en drinken kan je daar niet doen, het is zowat het meest oninspirerende Spaanse stadje ooit, middenin een doodsaaie vlakte. Na Albacete heb ik een bizar lange rechte Via Verde genomen, hooguit vier keer lichtjes bijgestuurd op 25 km.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Het komt goed: over 5 dg mooi weer volgens Buienradar.
Ben benieuwd of dit nu de zoveelste dode mus blijkt te zijn.
Ben benieuwd of dit nu de zoveelste dode mus blijkt te zijn.
Less is bore
Kunnen wij Betcity al inzetten of dar het weerbericht weer bijgesteld wordt in ons nadeel?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Nee, want dat is gokken met voorkennis. Aanpassingen zijn alweer gedaan.... De droge dagen na dinsdag zijn er alweer uit gehaald en licht wisselvallig geworden.
Ik begrijp echt niet waarom dat telkens gebeurt? Je zou toch verwachten dat het KNMI inmiddels ook weet dat uit elke stapelwolk momenteel regen valt?
Oja, en morgen weer een herfstdag met veel regen en 6-7bft... "Gelukkig" ben ik nog ziek
Ik begrijp echt niet waarom dat telkens gebeurt? Je zou toch verwachten dat het KNMI inmiddels ook weet dat uit elke stapelwolk momenteel regen valt?
Oja, en morgen weer een herfstdag met veel regen en 6-7bft... "Gelukkig" ben ik nog ziek
Less is bore
Maar goed, Afgelopen week rond deze tijd was de voorspelling voor deze week ook heel slecht (voor waar ik woon uiteraard). En uiteindelijk was het niet eens zoooo slecht. Heb toch al bijna 160km gemaakt deze week. En ik ben niet doorweekt geraakt tijdens het fietsen. Dus positieve of negatieve vooruitzichten... Ik kijk in de ochtend pas of ik de fiets pak (richting werk zeg maar). Dus ik kijk maar 12 uur vooruit. Meer dan 12 uur voorspellen is al koffiedik kijken momenteel.
Ride bikes, not tanks!
Dat doe je niet want ik ben helemaal niet gevoelig voor carbonfietsen. Hoe mooi ze soms ook zijn
(maar daarentegen die blauwe lucht - met wintersport roepen we dan: kaiserwetter - ben ik wel stinkend jaloers op. Had vandaag een laatste training willen doen voor ik op hoogtestage ga.)
GENIET ERVAN!!!! En meer foto's zijn welkom
-
- Forum-lid HC
Dames en heren, ik gooi de handoek ik de ring en laat de depressiviteit nu gewoon toe.
Dit jaar geregeld dat ik elke vrijdag van april tot en met juli vrij ben. Lekker fietsen om het huis dingen doen, lekker buiten en dan dit.
Gelukkig ben ik gisteren middag nog even opgestapt. Een mogelijk (lichte corona) helpt ook niet die na een maand of twee weer terugkomt.
Schijnt deze editie te zijn, ziek en dan twee maanden later weer, aldus de arts.
Dit jaar geregeld dat ik elke vrijdag van april tot en met juli vrij ben. Lekker fietsen om het huis dingen doen, lekker buiten en dan dit.
Gelukkig ben ik gisteren middag nog even opgestapt. Een mogelijk (lichte corona) helpt ook niet die na een maand of twee weer terugkomt.
Schijnt deze editie te zijn, ziek en dan twee maanden later weer, aldus de arts.