Wat heb jij voor het laatst gekocht?
- boswielrenner
- Forum-lid
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zijn assos-aardappelen dan ook lekkerder dan verse AGU's?xml schreef:Kopen jullie alleen fietsspullen ofzo? Nooit iemand die zegt, "een zak aardappelen" ofzo?
Less is bore
- boswielrenner
- Forum-lid
Bij Rasportief. Ze gaan stoppen met Assos kleding. In plaats van €329 voor €159, omdat het de laatste beschikbare broek was en dan uitgerekend in mijn maat. Ik krijg altijd een goede prijs als vaste klant
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Bij B2B is ie 40% goedkoper... Op zich nog een hoop geld voor zo´n regenbroek achtige broek, maar wel meerdere maten op voorraad.zorroi schreef:Waar gekocht en voor hoeveel precies?boswielrenner schreef:Kon 50% korting niet laten lopen.
- boswielrenner
- Forum-lid
Het is een broek zodat je in de regen kunt trainen en in de winter geen koude benen hebt. Over je lange broek is het super warm.
De prijs is natuurlijk relatief. Wat voor de één duur is is voor de ander een normale prijs.
Ik snap overigens wel dat het veel geld is voor een broek die je niet elke dag draagt.
De prijs is natuurlijk relatief. Wat voor de één duur is is voor de ander een normale prijs.
Ik snap overigens wel dat het veel geld is voor een broek die je niet elke dag draagt.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Zullen wel prijzige km's worden. Ik kan me niet voorstellen dat je zo vaak als het zulk slecht weer is dat je deze broek nodig hebt nog op de fiets gaat stappen. Ik heb zelf een behoorlijke collectie regenkleding, maar het trekt toch niet echt als het vies regent en koud is om 'lekker' naar buiten te gaan en op de fiets te springen.
- boswielrenner
- Forum-lid
Ik heb doorgaans niet de tijd om te trainen wanneer ik zou willen ( schipperen met de tijd, drukke baan, drie jonge kinderen, vrouw met drukke baan) en als ik me dus voorgenomen heb om te gaan trainen, ik train ook buiten in de winter, dan ga ik ook als het regent of koud is. Hoewel de prijs uiteraard ook belangrijk is, is het voor mij zeker niet het belangrijkste bij een koopbeslissing, dus koop ik doorgaans wat ik meen nodig te hebben, of wat ik mooi vind.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
- boswielrenner
- Forum-lid
Het is dus geen fladderbroek. Als je in de fietshouding gaat zitten, vormt de broek zoals alle Assos kleding zich vanzelf. Deze broek is zo goed als waterdicht en toch ademend. Je draagt de broek over je koersbroek en als het stopt met regenen is het zo compact op te vouwen dat het in je koerstrui past. Er zijn meer merken met goede regenkleding voor de racefietser. O.a Altura en Gore maken ook uitstekende producten. Gore is wel marktleider met Goretex, maar ik weet niet of er merken zijn die regenkleding maken voor op de racefiets met Goretex. Zo ja, dan zal het ook aan de prijs zijn.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29