Die speclist heb ik van de Bianchi site...Jaap Telder schreef: Bij jou dus...
Ik zou zeggen, lees de bijdragen nog eens aandachtig door.
En lees de eigen Bianchi site nog eens voor de helderheid.
Wij blijven allemaal bij onze eigen mening.
Ik heb meerdere sites en artikelen er over opgezocht, gelezen en uitgeplozen en hou het daarbij.
Als zij mij allemaal dezelfde informatie geven, inclusief Bianchi zélf, valt er voor mij niets aan toe te voegen.
Bianchi
Campagnolo Ultra Dork
-
- Forum-lid
Maar nu even serieus,deze zadelpen zit op mijn bianchi.
Wie weet welk merk dit is
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
- Jaap Telder
- Forum-lid
Ja, en ik had daar al op gereageerd toch? Ga niet weer alles overdoen...Ernie C. schreef:Die speclist heb ik van de Bianchi site...Jaap Telder schreef: Bij jou dus...
Ik zou zeggen, lees de bijdragen nog eens aandachtig door.
En lees de eigen Bianchi site nog eens voor de helderheid.
Wij blijven allemaal bij onze eigen mening.
Ik heb meerdere sites en artikelen er over opgezocht, gelezen en uitgeplozen en hou het daarbij.
Als zij mij allemaal dezelfde informatie geven, inclusief Bianchi zélf, valt er voor mij niets aan toe te voegen.
- Jaap Telder
- Forum-lid
Is het een carbon pen of een alu?Heppiebianchi schreef:Maar nu even serieus,deze zadelpen zit op mijn bianchi.
Kan zijn van FSA, Tektro of enig ander merk.
Mijn carbon zadelpen heeft de zelfde opsmuk. Gewoon ter versiering, staat interessant en heeft geen enkele connectie met een (huis) merk: "Racing Team" met een vlaggetje.
Italiaanse vlaggetje erbij om het van echte Italiaanse makelij te laten lijken.
-
- Forum-lid
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Wat een gezeur allemaal over een onderdelennaam. Zolang velen onder ons al jaren op Aziatische fietsen rondrijden met Italiaanse namen erop 'om het van echte Italiaanse makelij te laten lijken' is er niet veel nieuws onder de zon.
- Jaap Telder
- Forum-lid
Daar ging het helemaal niet over.olleranip schreef:Wat een gezeur allemaal over een onderdelennaam. Zolang velen onder ons al jaren op Aziatische fietsen rondrijden met Italiaanse namen erop 'om het van echte Italiaanse makelij te laten lijken' is er niet veel nieuws onder de zon.
- Jaap Telder
- Forum-lid
HOP
- Jaap Telder
- Forum-lid
Een FSA pen met als bijkomende algemene Bianchi marketing term: Reparto Corse.
Merk: FSA met als versiering de term "Racing Team" in het Italiaans, is geen huismerk van Bianchi, FSA is het merk, staat er ook duidelijk toch?
Of is nou FSA het huismerk van Reparto Corse
Merk: FSA met als versiering de term "Racing Team" in het Italiaans, is geen huismerk van Bianchi, FSA is het merk, staat er ook duidelijk toch?
Of is nou FSA het huismerk van Reparto Corse
Laatst gewijzigd door Jaap Telder op 12 mei 2017 16:07, 1 keer totaal gewijzigd.
En hier een selectie van stuurpennen van verschillende merken op de USA site van Bianchi:
http://www.bianchiusa.com/store/parts/stems.html
http://www.bianchiusa.com/store/parts/stems.html
Campagnolo Ultra Dork