Scott
-
- Forum-lid HC
De geo is heel simpel. Kan je heel moeilijk over gaan doen en allemaal berekeningen op los laten, maar het gaat om 1 ding en dat is de stack.
Je zit 2,5 cm hoger en dat noemen we dan vaak endurance/comfortabel etc.
De overige maten lopen daar in meer een reach is simpel op te lossen met een stuurpen korter of langer.
De seattube twijfel ik dan even aan in het overzicht..........
Ik heb het niet gedaan maar ik denk dat de addict gravel vrijwel dezelfde geo heeft als de Addict endurance alleen met meer banden ruimte.
Je zit 2,5 cm hoger en dat noemen we dan vaak endurance/comfortabel etc.
De overige maten lopen daar in meer een reach is simpel op te lossen met een stuurpen korter of langer.
De seattube twijfel ik dan even aan in het overzicht..........
Ik heb het niet gedaan maar ik denk dat de addict gravel vrijwel dezelfde geo heeft als de Addict endurance alleen met meer banden ruimte.
-
- Forum-lid HC
Vandaag eerste ritje met de Scott Metrix 10 die meer een Addict gravel is geworden
Ik heb goed gerekend en gemeten want de afstelling was perfect.
De voorste remschijf pingt soms een beetje, blijkt niet helemaal recht te zijn (typisch Shimano, eens thuis effe recht gezet)
Na wat stroken met veel wortels bleek de kopserie een beetje speling te ontwikkelen (thuis ook terug vast gezet)
Verder een heerlijke fiets. Voelt iets lichtvoetiger aan dan de Velobuild, iets directer. Verder ongeveer gelijk (wat ik ook hoopte, de Velobuild reed ook erg goed)
Kortom: Erg tevreden met de fiets.
Ik heb goed gerekend en gemeten want de afstelling was perfect.
De voorste remschijf pingt soms een beetje, blijkt niet helemaal recht te zijn (typisch Shimano, eens thuis effe recht gezet)
Na wat stroken met veel wortels bleek de kopserie een beetje speling te ontwikkelen (thuis ook terug vast gezet)
Verder een heerlijke fiets. Voelt iets lichtvoetiger aan dan de Velobuild, iets directer. Verder ongeveer gelijk (wat ik ook hoopte, de Velobuild reed ook erg goed)
Kortom: Erg tevreden met de fiets.
-
- Forum-lid HC
Super mooi, mooie strakke gravel bike!
Mooi mooi!
Understated kleur en dat maakt hem net zo mooi.
Understated kleur en dat maakt hem net zo mooi.
Erg mooi. Wat mij opvalt is dat het balhoofd met geïntegreerde kabels er zonder spacers wél goed uitziet.