Canyon
- Jaap Telder
- Forum-lid
Inderdaad, zelfde schutting!
En dan zie je toch (okay, is persoonlijk) dat bij een witte fiets een zwart zadel + stuurlint mooier en evenwichtiger staan.NuitKor schreef:Mooie fiets Edwin01
Lijkt wel op die van mij:
(spacertoren is er al af)
+1hanz1963 schreef: En dan zie je toch (okay, is persoonlijk) dat bij een witte fiets een zwart zadel + stuurlint mooier en evenwichtiger staan.
Het zien van de fiets van @NuitKor doet mij als trouwe Campagebruiker zeer twijfelen over een volgende groep. Die nieuwe Force zit er wel heel fraai uit vind ik.
Wie de raceschoen past... trekt hem aan.
- Jaap Telder
- Forum-lid
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
wat doet jouw foto nu bij deze advertentie op mp, of ben jij dit?
http://link.marktplaats.nl/747047811
- Jaap Telder
- Forum-lid
Ik heb een ander zadel en bidonhouder.
iemand die mijn foto gebruikt
Is natuurlijk ook een perfecte foto
iemand die mijn foto gebruikt
Is natuurlijk ook een perfecte foto
Bedankt. Ben het met je eens (duh ). Heb getwijfeld of ik wit/wit of zwart/zwart wilde. Paar foto's bekeken en tot de conclusie gekomen dat een witte fiets met wit zadel en wit stuurlint een stuk drukker is, dit komt ook omdat de hendels vaak weer zwart zijn.. maar het is persoonlijk.hanz1963 schreef:En dan zie je toch (okay, is persoonlijk) dat bij een witte fiets een zwart zadel + stuurlint mooier en evenwichtiger staan.NuitKor schreef:Mooie fiets Edwin01
Lijkt wel op die van mij:
(spacertoren is er al af)
Ik zou voor de gein eens een waterpas op je zadel leggen, zul je zien dat hij met de neus omhoog staat. Trek de lijn van je zadel maar eens door vergeleken met je bovenbuis (die afloopt) dan lopen ze nagenoeg gelijk.