Politiek
- daniel1975
- Forum-lid HC
Denk dat je aardig in de juiste richting zit. Als Frans een beetje minder hooghartig communiceert en iets duidelijker aangeeft dat migratie een probleem is dan vliegt de PvGL omhoog in zetels.
Less is bore
Bij PvdA/GL heeft het kamp pro-migratie nog steeds de overhand. Wat zou er gebeuren als Frans Timmermans zich heel duidelijk zou uitspreken dat migratie op de agenda staat. Gaat het bestuur dan wijken of moet Frans van het podium verdwijnen? Het zou een machtsstrijd worden lijkt me.
De Russen hebben de Nato wel meer dan duizend kilometers korter laten komen ondanks de beloftes van het Westen dat dat niet zou gebeuren. Vals beloftes uiteraard, of wat dacht je.
Dat miljard gaat overigens niets veranderen aan het resultaat, alleen gaan er wat meer Oekraiense en Russische doden zijn. De oplossing zal komen van de onderhandelingstafel. De VS zal beslissen wanneer dat zal gebeuren.
De VS is er maar druk mee,nu ook serieuze komende aanvallen op Israël vanuit Iran.lugosi schreef: ↑13 apr 2024 21:59De Russen hebben de Nato wel meer dan duizend kilometers korter laten komen ondanks de beloftes van het Westen dat dat niet zou gebeuren. Vals beloftes uiteraard, of wat dacht je.
Dat miljard gaat overigens niets veranderen aan het resultaat, alleen gaan er wat meer Oekraiense en Russische doden zijn. De oplossing zal komen van de onderhandelingstafel. De VS zal beslissen wanneer dat zal gebeuren.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Iran valt op dit moment vanaf Iraans grondgebied Israel aan. Er is eerder gezegd door woordvoerders van de IDF dat als Iran vanaf eigen grondgebied aanvalt ze kunnen verwachten dat er iets terugkomt.
Aanvallen van gisteren vanuit Zuid Libanon, nergens iets te lezen in de NL media.
Volgens bronnen zijn er op dit moment drie tankers airborne in het luchtroom tussen Israel en Iran.
Aanvallen van gisteren vanuit Zuid Libanon, nergens iets te lezen in de NL media.
Volgens bronnen zijn er op dit moment drie tankers airborne in het luchtroom tussen Israel en Iran.
Ik vind absoluut dat we Oekraïne moeten steunen. Maar de manier waarop Rutte dit geregeld heeft vind ik niet koosjer. Hij gaat over lijken en vertrapt de landelijke politiek enkel om zijn kansen op een baantje bij de VN te verbeteren. En dat is een telkens terugkerend iets bij Rutte.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik hoop dat Israel nu even zijn gemak houdt. Zijn alle sympathie aan het verliezen op deze manier. Hamas en de ayatollah’s zijn echt evil, maar wat Israel nu doet is ook niet oke.
Less is bore