Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Hij laat ons er wel moeite voor doen
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Nee hoor. Morgen gewoon een foto in het topic retro fietsen. Een oud carbon barrel gekocht om van de winter woon werk mee te rijden. Kan die in april in de containerJPAR schreef:Hij laat ons er wel moeite voor doen
Ah, en de spanning is eraf
We gaan morgen kijken
We gaan morgen kijken
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- daniel1975
- Forum-lid HC
@GG: je moet dus voor april een rondje Bretagne doen?
Less is bore
[quote="daniel1975"]@GG: je moet dus voor april een rondje Bretagne doen?[/quote
Ik zal het als een straf ondergaan
ON TOPIC
Rood stuurlint en Veloflex klassieke bandjes zojuist gekocht. En een 7 speed ketting
Ik zal het als een straf ondergaan
ON TOPIC
Rood stuurlint en Veloflex klassieke bandjes zojuist gekocht. En een 7 speed ketting
- arnoudrace
- Forum-lid
Neeeee: niet in de verbrandingsoven : http://www.specialized.com/us/en/news/latest-news/12700Gastheerg schreef:Nee hoor. Morgen gewoon een foto in het topic retro fietsen. Een oud carbon barrel gekocht om van de winter woon werk mee te rijden. Kan die in april in de containerJPAR schreef:Hij laat ons er wel moeite voor doen
Canyon ultimate CFSL '16 Rotor/DA 9001 mix, Reynolds Assault + Strike
Canyon Inflite CF
Canyon Inflite CF
Vanmorgen was ik in de buurt van BoZ, dus effe bij Hopmans langs, ik was al meer dan 20 jaar daar niet meer geweest. Kon het niet laten wat aan te schaffen en het werd een zwart winterjasje. Kan ik nu ook de kou een beetje trotseren.
Ridley Fenix C20- 2015 / MBK Super Mirage 105 / Giant XTC
Als je blijft trappen, kom je vooruit !
Als je blijft trappen, kom je vooruit !
Na een setje Conti GP 4000s in 25 mm als winterband versleten te hebben nu een setje van de legendarische Conti Grand Prix 4-season in 25mm aangeschaft. Vanmiddag met het eerste ritje in de regen al gelijk lek gereden. Hopelijk de eerste en de laatste keer.
The wind is my friend
Ik had de lekke binnenband mee naar huis genomen voor een autopsie. De lek zat op de plek waar de buitenband in de velgrand zit en was dus ontstaan omdat de binnenband bekneld zat. Ik dacht de hele band te hebben nagezien bij het omleggen maar ik was dus toch een stukje vergeten. Slordigheidje bij het omleggen .C.R3.2011 schreef:Na een setje Conti GP 4000s in 25 mm als winterband versleten te hebben nu een setje van de legendarische Conti Grand Prix 4-season in 25mm aangeschaft. Vanmiddag met het eerste ritje in de regen al gelijk lek gereden. Hopelijk de eerste en de laatste keer.
The wind is my friend
-
- Forum-lid
Een paar zwarte Bont Vaypor+ wielerschoenen besteld.
Cervelo S2, Specialized Tarmac pro, Kona the King
Castelli Squadra long jacket wit teruggestuurd, beviel mij toch niet.Soap schreef:- Doos vol Amacx repen, gelletjes en sportdrankjes.
- Cannondale Factory Racing Team Socks
- Trivio Bike Display Presentation Stand
- Cane Creek 40.IS42 Short Cover Top
- Castelli Squadra long jacket wit
- Castelli arm en beenstukken Nanoflex
- Asos sokken
Even kijken voor iets soortgelijks, maar wel naar tevredenheid.
Besteld:
= Castelli Gabba WS Jersey 2014
= Craft Active Extreme