Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Cervélo

demonsternaar
Forum-lid
Berichten: 536
Lid geworden op: 26 jan 2007 11:08

demonsternaar 07 mei 2009 08:37

C a s r a n schreef:
Amclassic-fan schreef:
de monsternaar schreef:weet iemand of de ringen van de s3 olympisch editie er af kunnen, zijn dit losse stikkers of zitten deze onder de laklaag?


Ik mag toch hopen dat die onder de laklagen zitten.

Ze zitten idd onder de laklaag. De vraag van de monsternaar is toch zo gek niet, als je weet dat de CSC-decal (om onbegrijpelijke reden door veel berijders niet eraf geprutst!) destijds heel eenvoudig verwijderbaar was? Als dit met de ringen idem was geweest, dan had ik ze er misschien ook al afgehaald.


Kijk, Casran begrijpt me,
ik heb nu een slc-sl zwart/wit, maar deze gaat terug voor garantie.
nu is het geval dat de gewone zwart/grijs S3 verlooppig niet te leveren is maar wel de witte editie die ik erg mooi vind wel, maar bang bent dat de ringen gaan vervelen.
vandaar deze vraag.
bedankt voor het antwoord Casran,
het nu even af wachten hoe het af gaat lopen ik hou jullie wel op de hoogte.
To be Old and Wise You must first be Young and Stupid

optico
Forum-lid
Berichten: 509
Lid geworden op: 08 okt 2007 05:20

optico 07 mei 2009 10:45

Helspie schreef:Niet echt mijn stijl...

Maar uiteraard iedereen zijn eigen smaak hé!


Het idee is een beetje dat je het naar eigen wens kunt laten doen, zelfs die funky airbrush creaties die in VS meer in de smaak vallen als hier in het nuchtere NL.
Je zou dus zelfs je neiuwe frame muis grijs kunnen laten maken, met behoud van Cervelo garantie.
Loeki Pro

diamant98
Forum-lid
Berichten: 41
Lid geworden op: 24 aug 2007 00:13

diamant98 07 mei 2009 12:32

iemand een idee welk modeljaar deze cervelo is ?
http://img22.imageshack.us/img22/5087/cervlo.jpg

Gebruikersavatar
wezep
Forum-lid
Berichten: 1641
Lid geworden op: 04 mei 2005 10:06

Gebruikersavatar wezep 07 mei 2009 13:46

Diamant98 schreef:iemand een idee welk modeljaar deze cervelo is ?
http://img22.imageshack.us/img22/5087/cervlo.jpg


2002?
http://www.bikepedia.com/QuickBike/Bike ... &Type=bike

30 seconden zoeken met Google.
Race: Giant TCR en Giant Propel
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity

optico
Forum-lid
Berichten: 509
Lid geworden op: 08 okt 2007 05:20

optico 07 mei 2009 14:01

Eindelijk eens een blauwe Cervelo!!!
Loeki Pro

dehulk
Forum-lid
Berichten: 262
Lid geworden op: 04 feb 2006 08:26

dehulk 07 mei 2009 20:16

de monsternaar schreef:
C a s r a n schreef:
Amclassic-fan schreef:

Ik mag toch hopen dat die onder de laklagen zitten.

Ze zitten idd onder de laklaag. De vraag van de monsternaar is toch zo gek niet, als je weet dat de CSC-decal (om onbegrijpelijke reden door veel berijders niet eraf geprutst!) destijds heel eenvoudig verwijderbaar was? Als dit met de ringen idem was geweest, dan had ik ze er misschien ook al afgehaald.


Kijk, Casran begrijpt me,
ik heb nu een slc-sl zwart/wit, maar deze gaat terug voor garantie.
nu is het geval dat de gewone zwart/grijs S3 verlooppig niet te leveren is maar wel de witte editie die ik erg mooi vind wel, maar bang bent dat de ringen gaan vervelen.
vandaar deze vraag.
bedankt voor het antwoord Casran,
het nu even af wachten hoe het af gaat lopen ik hou jullie wel op de hoogte.

Deze reden is wat duidelijker waarom je de stickers van het frame wil afhalen ,vraagje is de slc-sl gescheurd ,heb hier ook ergens een tijdje terug gelezen dat iemand tot 2 keer toe een gescheurd frame had ,dan neem je toch gewoon de olympische editie , als de ringen gaan vervelen verkoop je het frame toch weer ,Cervelo ben je binnen een mum van tijd weer kwijt .

demonsternaar
Forum-lid
Berichten: 536
Lid geworden op: 26 jan 2007 11:08

demonsternaar 07 mei 2009 22:21

de hulk schreef:
de monsternaar schreef:
C a s r a n schreef:
Ze zitten idd onder de laklaag. De vraag van de monsternaar is toch zo gek niet, als je weet dat de CSC-decal (om onbegrijpelijke reden door veel berijders niet eraf geprutst!) destijds heel eenvoudig verwijderbaar was? Als dit met de ringen idem was geweest, dan had ik ze er misschien ook al afgehaald.


Kijk, Casran begrijpt me,
ik heb nu een slc-sl zwart/wit, maar deze gaat terug voor garantie.
nu is het geval dat de gewone zwart/grijs S3 verlooppig niet te leveren is maar wel de witte editie die ik erg mooi vind wel, maar bang bent dat de ringen gaan vervelen.
vandaar deze vraag.
bedankt voor het antwoord Casran,
het nu even af wachten hoe het af gaat lopen ik hou jullie wel op de hoogte.

Deze reden is wat duidelijker waarom je de stickers van het frame wil afhalen ,vraagje is de slc-sl gescheurd ,heb hier ook ergens een tijdje terug gelezen dat iemand tot 2 keer toe een gescheurd frame had ,dan neem je toch gewoon de olympische editie , als de ringen gaan vervelen verkoop je het frame toch weer ,Cervelo ben je binnen een mum van tijd weer kwijt .



Nee gelukkig niet, Maar ik wil er niet te veel op vooruit lopen over de klachten
ik wil eerst zien hoe het afloopt met de garantie,
ik heb het frame vandaag bij mijn FM ingeleverd en hoop snel een reactie te krijgen van veltec .Ik heb er alle vertrouwen in dat het weer goed komt.het is ook goed op gelost met de Wolf vorken voor en 3T, dus even afwachten.
To be Old and Wise You must first be Young and Stupid

helspie
Forum-lid
Berichten: 91
Lid geworden op: 23 apr 2009 19:53

helspie 07 mei 2009 22:42

Vanmorgen gebeld naar Salden, na wat over en weer gemail, bleken er net 2 geleverd in maat 58, eentje was al verkocht, de andere werd de mijne!

Nu nog de rest van de onderdelen bij elkaar zoeken, monteren en dan vliegen we er in!!!

Afbeelding
Afbeelding

Heb wel de indruk dat de belettering groter is dan op de frames die ik verder op internet al had gezien... Maar vind 'm nog steeds super!

soloistcarbon
Forum-lid
Berichten: 405
Lid geworden op: 11 nov 2008 17:05

soloistcarbon 07 mei 2009 22:44

mooi hoor, al bekend hoe die afgebouwd gaat worden?

Jelle
cervelo soloist frame, slc-sl, ultegra, lightweight genII, zipp 404 en 303, storck powerarm, tune concorde, sonic csx, racelite2, zero gravity ti, en nog wat meer carbon… en sinds kort… P3C, me happy!!!

masterb
Forum-lid
Berichten: 1892
Lid geworden op: 25 aug 2006 16:34

masterb 07 mei 2009 22:46

Helspie schreef:Vanmorgen gebeld naar Salden, na wat over en weer gemail, bleken er net 2 geleverd in maat 58, eentje was al verkocht, de andere werd de mijne!

Nu nog de rest van de onderdelen bij elkaar zoeken, monteren en dan vliegen we er in!!!

Afbeelding
Afbeelding

Heb wel de indruk dat de belettering groter is dan op de frames die ik verder op internet al had gezien... Maar vind 'm nog steeds super!



Dat viel mij ook al op, terwijl het wel dezelfde maat is. Ik weet niet hoe jij erover denkt maar ik vind die grotere belettering mooier dan de belettering op de foto hieronder.
Afbeelding

Gebruikersavatar
rene
Forum-lid HC
Berichten: 6350
Lid geworden op: 16 okt 2004 12:53

Gebruikersavatar rene 07 mei 2009 22:50

Mooi frame hoor !! Waarmee ga je de fiets afmonteren en hadden ze bij Salden het balhoofd er al voor je ingeperst ?

Wie zien de foto's graag als hij klaar is ..
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless :mrgreen:

helspie
Forum-lid
Berichten: 91
Lid geworden op: 23 apr 2009 19:53

helspie 07 mei 2009 22:52

@ master B : ik was inderdaad AANGENAAM verrast door de grote letters, vind ze meer 'tonen'... en was van plan het van dat balhoofd te vragen, maar vergeten door de drukte aldaar... Zal daar nog oplossing voor zoeken...

Groep : Ultegra SL
stuur : FSA "full speed ahead" of 3T - model
stuurpen : FSA of 3T
Wielen : groot vraagteken!!! Hoge carbon zou héél mooi zijn, maar budget gaat dat niet meer toelaten vrees ik... Zal in de stijl van Easton EA50 gaan of Fulcrum.
Cosmic Elite vind ik ook heel mooi, maar daar ben ik nog wat zwaar voor...

Plaats reactie