Het Grote China Topic (frames + onderdelen)
We moeten praten over 'beviel': frame doorgeschoven naar mijn neef. Ik vond het een heerlijke fiets, stijf en stabiel/rustig.
Een maatje van mij heeft een Dogma F8, Scott Foil en Carrera Erakle. Hij heeft een aantal keren met de R-022 gereden. Zijn verdict: doet niet onder voor zijn fietsen.
Een maatje van mij heeft een Dogma F8, Scott Foil en Carrera Erakle. Hij heeft een aantal keren met de R-022 gereden. Zijn verdict: doet niet onder voor zijn fietsen.
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Goed om te horen. Dit zal een nieuw projectje worden voor mij. Ik zie op de fotos dat het frame met "liners" wordt afgeleverd. Deze moet ik dus gebruiken om de kabels erdoor te rijgen. Moet ik daarna de liners verwijderen?
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
Ik heb er idd niet lang mee gereden, probleem zat bij mij in het bovenste lager wat net iets te diep in het frame viel waardoor ik de speling er niet uit kreeg. Heb uiteindelijk dit balhoofd ter vervanging gekocht, maar dat is bij Mantel niet meer leverbaar. Je kunt evt. dus ook overwegen deze lagers los te bestellen:
Boven: IS42/28.6 / Onder: IS47/33
Zadelpen zit er overigens nog steeds gewoon in, fungeert voor mij prima.
camu schreef:Ik heb er idd niet lang mee gereden, probleem zat bij mij in het bovenste lager wat net iets te diep in het frame viel waardoor ik de speling er niet uit kreeg. Heb uiteindelijk dit balhoofd ter vervanging gekocht, maar dat is bij Mantel niet meer leverbaar. Je kunt evt. dus ook overwegen deze lagers los te bestellen:
Is dit een uitzondering of zijn er meer die de zelfde ervaring heeft met o.a. de R-022?
Albert Einstein
Albert Einstein
NECO is prima zo lang je maar de seal eruit peutert en extra vet erin stopt...
Wat wordt er bedoelt met NECO?havana schreef:NECO is prima zo lang je maar de seal eruit peutert en extra vet erin stopt...
Albert Einstein
Albert Einstein