Pagina 477 van 777
Re: Schone dames!
Geplaatst: 24 jan 2016 16:38
door mimarron
wel een mooie fiets , welk merk kan ik niet niet kezen ....
Re: Schone dames!
Geplaatst: 24 jan 2016 17:37
door Deleted_User
Avenue
Re: Schone dames!
Geplaatst: 24 jan 2016 18:20
door Nee_Nee
ik zou zeggen: handen aan het stuur en je zadel wat omhoog.
Re: Schone dames!
Geplaatst: 24 jan 2016 20:17
door mimarron
afrit13 schreef:Avenue
dank je ,en gevonden
Re: Schone dames!
Geplaatst: 25 jan 2016 21:41
door Nee_Nee
Even een kort stukje tekst over vangrails. Heel belangrijke stukken straatmeubilair waar je nauwelijks bij stilstaat.
A guardrail is a system designed to keep people or vehicles from (in most cases unintentionally) straying into dangerous or off-limits areas.
In traffic engineering, highway guardrail may prevent an errant vehicle from impacting roadside obstacles which may be either man-made (sign structures, culvert inlets, utility poles) or natural (trees, rock croppings), running off the road and going down a steep embankment.
A secondary objective is keeping the vehicle upright while deflected along the guardrail. The most common type of guardrail in use today is the Blocked-Out W-beam (Strong Post), as seen here.
Strong-post W-beam guardrail consists of wood posts and wood blockouts or steel posts with wood or plastic blockouts. The blockouts reduce or minimize a vehicle snagging on the posts upon impact. In addition, a blockout may be used to increase the offset of guardrail with an obstacle such as a curb.The posts' primary purpose is to maintain the height of the guardrail during the initial stages of post deflection.
Maintaining guardrail height also reduces the potential for a vehicle to vault over the guardrail upon initial impact. The posts also play a role in the amount of resistance and deflection a guardrail may experience during impact. Resistance in a strong post system results from a combination of tensile and flexural stiffness of the rail and the bending and shearing resistance of the posts. #thankyouguardrails
Re: Schone dames!
Geplaatst: 25 jan 2016 22:44
door Puffdaddy
Ik zie 2 bergen (op de mouw).
Re: Schone dames!
Geplaatst: 25 jan 2016 23:03
door senior
puffdaddy schreef:Ik zie 2 bergen (op de mouw).
Vanzelfsprekend. Bij die bergen op de mouw valt de rest niet meer op (ik laat me niets op mijn mouw spelden, ik heb jou in de gaten)
Re: Schone dames!
Geplaatst: 25 jan 2016 23:34
door Puffdaddy
senior schreef:puffdaddy schreef:Ik zie 2 bergen (op de mouw).
Vanzelfsprekend. Bij die bergen op de mouw valt de rest niet meer op (ik laat me niets op mijn mouw spelden, ik heb jou in de gaten)
Daar heb je 2 punten
Re: Schone dames!
Geplaatst: 25 jan 2016 23:46
door Ernie C.
Dat zijn geen punten, dat is de visuele ondersteuning om ons en duidelijk beeld te geven van het profiel van die w-beam vangrails.
Re: Schone dames!
Geplaatst: 26 jan 2016 08:15
door patmaessen
Nieuwe 'canyon' team.
Re: Schone dames!
Geplaatst: 26 jan 2016 09:16
door Supergrover
Heb nu 3 keer gekeken, ik zie geen vangrail in het plaatje...
Re: Schone dames!
Geplaatst: 26 jan 2016 10:07
door Nee_Nee
Supergrover schreef:Heb nu 3 keer gekeken, ik zie geen vangrail in het plaatje...
Zo wel, Grover?