Cannondale
-
- Forum-lid
- Berichten: 2744
- Lid geworden op: 09 aug 2014 20:21
Maar als die al instap word moet je na gaan hoe geweldig deze moet zijn
Maak joe woar
Dat zou kunnen. Alleen heb je dan 2x een "caad10" voor eenzelfde consument. De caad8 is juist weer een andere fiets met een iets andere geo voor een ander publiek. Dan bedienen ze die markt niet meer. Ik ben benieuwd naar de line-up en prijzen 2016.NicoNB schreef:Logische evolutie.
Ik denk dat de CAAD 8 gaat verdwijnen en de CAAD10 gewoon opschuift naar instap aluminium.
Ik denk dat de 10 plaats moet maken voor de 12 en dat er misschien voor de 8 later een nieuwe (11?) komt?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24321
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 6329
- Lid geworden op: 24 jul 2010 20:46
- Locatie: Omgeving Eindhoven
Precies!
Is gewoon de opvolger van de Caad 10 met de kabels binnendoor en een paar ander details.
Laten we hem Caad 12 noemen, kan ie weer een aantal jaartjes mee.
Gebleven zijn die lelijke lasrupsen......
Is gewoon de opvolger van de Caad 10 met de kabels binnendoor en een paar ander details.
Laten we hem Caad 12 noemen, kan ie weer een aantal jaartjes mee.
Gebleven zijn die lelijke lasrupsen......
Dat ben ik wel met je eens. Het is voor een groot gedeelte marketing voor de consument met een hele hoop "hocus pocus". Net als de nieuwe collectie hardloopschoenen elk jaar "redesigned", "better abrasion" bla bla bla. Als je niet beter weet zou je bijna gaan geloven dat je een compleet nieuw ontwikkeld product moet aanschaffen.amclassic-fan schreef:Ze moeten gewoon met een nieuw model komen om te blijven verkopen. Die aluminium frames zijn niets beter dan de modellen die je 8 jaar geleden kon kopen.
Zonde is dat! Ooit een CAD3(!!) gehad, die had prachtig weggewerkte lasrupsen (maar da's waarschijnlijk duurder om te doen en levert een zwaardere fiets op)scottpch schreef:(...)
Gebleven zijn die lelijke lasrupsen......
Kleurtje vinnik wel heel gaaf trouwens. Zou het frame serieus overwegen om een 2e fiets rond op te bouwen. Al vrees ik dat het frame vrij prijzig gaat zijn...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Gebleven zijn die lelijke lasrupsen...... [/quote]
Inderdaad die blijven erg lelijk, terwijl andere merken (o.a.) Sensa en Specialized de lasnaden veel mooier kunnen wegwerken. Zelfs bij de Sensa Romanga zie je amper lasnaden, je zou zo kunnen zeggen dat het carbon is terwijl zo'n fiets 800/900 euro kost ipv van +/-1500 voor een caad10.
Inderdaad die blijven erg lelijk, terwijl andere merken (o.a.) Sensa en Specialized de lasnaden veel mooier kunnen wegwerken. Zelfs bij de Sensa Romanga zie je amper lasnaden, je zou zo kunnen zeggen dat het carbon is terwijl zo'n fiets 800/900 euro kost ipv van +/-1500 voor een caad10.
Gewoon een Caad10 met een andere vork en de kabels binnendoor en een nieuw kleuurtje. Ik denk dat het gewoon een Caad10 blijft.
Over de lasnaden: plamuur + dikke lak is zwaarder, glad slijpen minder stijf. Voor een dergelijk frame dus heel normaal dat het er zo uitziet.
Over de lasnaden: plamuur + dikke lak is zwaarder, glad slijpen minder stijf. Voor een dergelijk frame dus heel normaal dat het er zo uitziet.
Campagnolo Ultra Dork
Ernie, de modelnaam Caad12 is al aardig officieel volgens mij, we hebben hier (straks volgens Cannondale) met een geheel nieuw model te maken.Ernie C. schreef:Gewoon een Caad10 met een andere vork en de kabels binnendoor en een nieuw kleuurtje. Ik denk dat het gewoon een Caad10 blijft.
Over de lasnaden: plamuur + dikke lak is zwaarder, glad slijpen minder stijf. Voor een dergelijk frame dus heel normaal dat het er zo uitziet.