Het grote domme vragen topic
Niet scheren is weliswaar een simpele oplossing, maar geen heel bruikbare tip.
Bedankt voor de Venus tip! (Al zal vrouwlief daar ook wat van vinden. Maar dat compenseer ik wel met macho gepoch over mijn FTP).
En ja ik rijd wedstrijden
Bedankt voor de Venus tip! (Al zal vrouwlief daar ook wat van vinden. Maar dat compenseer ik wel met macho gepoch over mijn FTP).
En ja ik rijd wedstrijden
Meest dikke, vette scheerzeep/schuim gebruiken die je kunt vinden. Desnoods scheerolie.jbams schreef: ↑14 jun 2024 18:50 Ik heb toch best wat issues met benen scheren. Dacht dat het makkelijker zou zijn dan je gezicht, maar valt tegen. Met de gewone (mach 3) scheermes heb ik toch best wel wondjes en wat huidirritatie. Met de tondeuse (baardtrimmer) blijft het stoppelig. En zo'n 1-blad scheermes is helemaal een recept voor scheerbrand en wondjes.
Herkenbaar, en hoe lossen jullie dat op?
(Mijn vrouw weigert hulp te geven)
Goed scherp mes, misschien na 1 of 2x wisselen. Naderhand bodylotion.
Dogma F
- Enzzo
- Forum-lid HC
Tja vanwege de weersomstandigheden toch maar weer de fiets een keer in de Tacx gezet. Terwijl ik nog bezig was liep er een nogal lompe en puberende hond langs die (ik super lief vind maar) de fiets wist om te gooien en wel zó dat er nu een slag in het DT Swiss R520 met Ultegra naaf zit.
De domme vraag: waar begin ik om de slag er uit te halen? Het is al zeker 30 jaar geleden dat ik ooit een wiel gericht heb en dat waren toch wat andere wielen toen.
De domme vraag: waar begin ik om de slag er uit te halen? Het is al zeker 30 jaar geleden dat ik ooit een wiel gericht heb en dat waren toch wat andere wielen toen.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
Dank!Ramon73 schreef: ↑14 jun 2024 20:13Meest dikke, vette scheerzeep/schuim gebruiken die je kunt vinden. Desnoods scheerolie.jbams schreef: ↑14 jun 2024 18:50 Ik heb toch best wat issues met benen scheren. Dacht dat het makkelijker zou zijn dan je gezicht, maar valt tegen. Met de gewone (mach 3) scheermes heb ik toch best wel wondjes en wat huidirritatie. Met de tondeuse (baardtrimmer) blijft het stoppelig. En zo'n 1-blad scheermes is helemaal een recept voor scheerbrand en wondjes.
Goed scherp mes, misschien na 1 of 2x wisselen. Naderhand bodylotion.
Valt de ouderwetse Vergulde Hand zeep (even opschuimen met scheerkwast) daaronder?
-
- Forum-lid
Als de spaken slapper staan op de plaats waar de slag heen gaat, is de velg krom. Nieuw wiel )of velg) is dan de remedie. Als er geen spaken gebroken zijn is dat waarschijnlijk oorzaak en gevolg.
Niet zijken maar reiden !
Laser is wel heel definitief. Is het een idee om het te laten waxen?1094 schreef: ↑14 jun 2024 18:59Laserenjbams schreef: ↑14 jun 2024 18:50 Ik heb toch best wat issues met benen scheren. Dacht dat het makkelijker zou zijn dan je gezicht, maar valt tegen. Met de gewone (mach 3) scheermes heb ik toch best wel wondjes en wat huidirritatie. Met de tondeuse (baardtrimmer) blijft het stoppelig. En zo'n 1-blad scheermes is helemaal een recept voor scheerbrand en wondjes.
Wat wil je...? Geluk of Gelijk
Maak er dan wel even een filmpje van.barmic schreef: ↑14 jun 2024 23:54Laser is wel heel definitief. Is het een idee om het te laten waxen?1094 schreef: ↑14 jun 2024 18:59Laserenjbams schreef: ↑14 jun 2024 18:50 Ik heb toch best wat issues met benen scheren. Dacht dat het makkelijker zou zijn dan je gezicht, maar valt tegen. Met de gewone (mach 3) scheermes heb ik toch best wel wondjes en wat huidirritatie. Met de tondeuse (baardtrimmer) blijft het stoppelig. En zo'n 1-blad scheermes is helemaal een recept voor scheerbrand en wondjes.