Scott
-
- Forum-lid HC
Bedankt mannen, stuur was voor mij ook wennen. Maar mijn maat heeft een S5 dus dit viel mee.
Maar de cleane look maakt het wel heel mooi.
@Lcsmet, dat klinkt hoopgevend
Ik kan met sprinten wel eens een soort draaien met mijn handen weet ik.
Maar de cleane look maakt het wel heel mooi.
@Lcsmet, dat klinkt hoopgevend
Erg mooi! Stuur is niet mijn ding…
-
- Forum-lid HC
De vorm is gelukkig bijna gelijk aan mijn Zipp XC70 sl, anders had ik wel een probleem gehad. (Die is nu te koop zwarte logo,s 420mm.)
De meeste sturen hebben voor mij een veel te lange reach, ik rijd persoonlijk liefst zo lang mogelijk stuurpen en stuur met zo kort mogelijk reach.
De meeste sturen hebben voor mij een veel te lange reach, ik rijd persoonlijk liefst zo lang mogelijk stuurpen en stuur met zo kort mogelijk reach.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Ik begin nog een eind verder dan jij merk ik nu.wasbeer2006 schreef: ↑12 mar 2022 17:02 .......
Met de handen boven op het stuur voelt dit, voor mij althans, beter
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid HC
Mooi geworden Marcel!
Kwa frame vind ik de Foil ook mooier dan de Addict hoewel die de buisvormen van de Foil heeft.
En idd is het Addict RC frame een stukkie lichter, maar door mijn Foil te tweaken met lichtere onderdelen komt ie inmiddels op 7,4kg met 38mm wielen.
Dat is prima voor mij.
Kwa frame vind ik de Foil ook mooier dan de Addict hoewel die de buisvormen van de Foil heeft.
En idd is het Addict RC frame een stukkie lichter, maar door mijn Foil te tweaken met lichtere onderdelen komt ie inmiddels op 7,4kg met 38mm wielen.
Dat is prima voor mij.
-
- Forum-lid HC
Het staat erop. Rechts onder in de beugel onder het stuurlint.
Opmeten kan wel. Midden vork en dan iets rechts over het stuurleggen, waterpas oid en dan midden stuur meten.