Schone dames!
-
- Forum-lid
Trek Domane 2.3
Shimano 105
Shimano 105
- robbebopper
- Forum-lid HC
Ik vind dit soort foto's er altijd erg stompzinnig uit zien.
En nou zal er vast wel weer iemand met een of andere dubbelzinnige grap m.b.t. het woord "stomp" komen, maar ik bedoel dat ik het compleet belachelijk vind als iemand op deze manier op een foto gaat staan.
Afgezien van het feit of het dan een "schone dame" is.
En nou zal er vast wel weer iemand met een of andere dubbelzinnige grap m.b.t. het woord "stomp" komen, maar ik bedoel dat ik het compleet belachelijk vind als iemand op deze manier op een foto gaat staan.
Je hebt eigenlijk groot gelijk. Ik zou me als fiets ook rot schamen als ik zo op de foto kwamrobbebopper schreef:Ik vind dit soort foto's er altijd erg stompzinnig uit zien.
+1robbebopper schreef:Ik vind dit soort foto's er altijd erg stompzinnig uit zien.
Ik zie graag een mooie dame en dat mogen best verleidelijke foto's zijn maar deze categorie?
Overigens heb ik ook een Rossin gehad
Dat merk blonk wel uit in "foute" foto's in hun folders
ik geef je helemaal gelijk. het moet meer functioneel zijn he?Gastheerg schreef:+1robbebopper schreef:Ik vind dit soort foto's er altijd erg stompzinnig uit zien.
Ik zie graag een mooie dame en dat mogen best verleidelijke foto's zijn maar deze categorie?
Overigens heb ik ook een Rossin gehad
Dat merk blonk wel uit in "foute" foto's in hun folders
is het fietsen aan het her-ontdekken