Het niet-fietssport andere leuke sporten onderwerp!
-
- Forum-lid HC
Free running/urban running is wel echt sport en een stad als Parijs had de beste geweest daar mee te beginnen.
Urban downhill kan ook nog wel.
Wielrennen is ook nooit lang meer houdbaar is deze vorm. Te lang, te saai. Dat werkt niet meer.
Wielrennen is ook nooit lang meer houdbaar is deze vorm. Te lang, te saai. Dat werkt niet meer.
Hou op,wasbeer2006 schreef: ↑09 aug 2024 18:19 Free running/urban running is wel echt sport en een stad als Parijs had de beste geweest daar mee te beginnen.
Ts een duur sport he , en met strijd is het nooit saai, dat een buitenstaander dat niet ziet wil niet zeggen dat het saai is.
-
- Forum-lid
Dat 50+’ers breaking niets vinden, betekent niet er geen publiek voor is. Ik vind er ook weinig aan, maar als dat de maatstaf is, dan blijven er niet heel veel sporten over.
- borgmonster
- Forum-lid
Ik ben 50-er maar eerlijk gezegd is een wedstrijd van 200 km (of zelfs 100+ km) toch niet leuk om de hele tijd naar te kijken?
De laatste 20 km misschien, of hopelijk als er af en toe iets tussentijds gebeurt, maar zelfs dat is niet altijd het geval.
De laatste 20 km misschien, of hopelijk als er af en toe iets tussentijds gebeurt, maar zelfs dat is niet altijd het geval.
ex-CUBE Litening full carbon Ultegra 3x10
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
en lekker overdekt, bijvoorbeeld op een ovalen stuk weg. Kun je het goed volgen.borgmonster schreef: ↑09 aug 2024 18:43 Ik ben 50-er maar eerlijk gezegd is een wedstrijd van 200 km (of zelfs 100+ km) toch niet leuk om de hele tijd naar te kijken?
Niet zijken maar reiden !
- daniel1975
- Forum-lid HC
We klagen allemaal dat er in lange etappes niks gebeurd en dat MSR de saaiste klassieker is. Dus heeft wel een kern van waarheid.
Knolhopsen weg, steeple weg, twirlen of hoe dan ook heet met die bal en stok weg, hinkstapval weg: is echt wel ruimte om leuke spectaculaire sporten toe te voegen. En breaken valt daar niet onder.
Knolhopsen weg, steeple weg, twirlen of hoe dan ook heet met die bal en stok weg, hinkstapval weg: is echt wel ruimte om leuke spectaculaire sporten toe te voegen. En breaken valt daar niet onder.
Less is bore
Prachtige sport/cultuur. Ik kijk er met veel plezier en bewondering naarColumsbusMJ schreef: ↑09 aug 2024 18:38 Dat 50+’ers breaking niets vinden, betekent niet er geen publiek voor is. Ik vind er ook weinig aan, maar als dat de maatstaf is, dan blijven er niet heel veel sporten over.
-
- Forum-lid
Ik mag het ook wel hoor die nieuwe sporten. Toen ik het voor het eerst vernam dat breakdance een olympische sport werd fronste ik toch ook wat met mijn wenkbrauwen (uiteraard in een wave vorm )
Maar als je het ziet moet je toch concluderen dat het echt wel atletische capaciteiten vereist!!
Net als skateboarden: echt impressionant wat die gasten doen hoor, en ook spectaculair!
Het surf spectacle heb ik gemist maar ook dat zal best leuk zijn om te ontdekken.
Snel wandelen heb ik dan weer helemaal niets mee, al sinds mijn jeugd toen die atleten als zombies over de steep strompelden!! Eng eigenlijk
Maar als je het ziet moet je toch concluderen dat het echt wel atletische capaciteiten vereist!!
Net als skateboarden: echt impressionant wat die gasten doen hoor, en ook spectaculair!
Het surf spectacle heb ik gemist maar ook dat zal best leuk zijn om te ontdekken.
Snel wandelen heb ik dan weer helemaal niets mee, al sinds mijn jeugd toen die atleten als zombies over de steep strompelden!! Eng eigenlijk