Geplaatst: 17 feb 2011 14:52
[quote="fietspret"]Vos mailt me dat ik de kans loop dat ik een 2010 versie bij de ander koop. Prima, dus ik mail met de vraag wat de verschillen zijn met de 2011 versie, wellicht namelijk dat die verschillen dusdanig zijn dat ik alsnog bij Vos koop.
Het antwoord op de mail van Vos: "ga nou maar naar die ander, die is toch goedkoper."
Dus ik bel even, want dit vind ik echt te gek voor woorden: krijg ik een man aan de lijn die erg kortaf is en mij totaal niet wilt (of kan?) uitleggen wat de verschillen zijn. [/quote]
[quote="de zwarten"]Om even advocaat van de duivel te spelen: waarom vraag je niet aan de andere handelaar of die 2010 wielen verkoopt?
En als je zelf niet weet wat het verschil is tussen de 2010 en 2011 versie, dan is het toch helemaal geen punt welke je koopt? Je wou duidelijk een bepaalde set wielen (en nu weet nog niemand over welke het gaat, hier opt forum valt genoeg info te halen over verschillen), dus of er nu een 2010, 2011 of 2012 versie van te koop is: jij kent het verschil niet en had sowieso die wielen gekocht. Koop ze dan daar waar ze tgoedkoopst zijn, of mis ik weer iets?[/quote]
Er wordt een beetje simpel gedacht over een aankoop van dik 1000 Euro.
Het is Vos die impliceert dat er een 2010 en 2011 versie is, hetgeen een prijsverschil zou moeten verklaren met een andere leverancier. Dan is het toch niet meer dan logisch dat ze mij even kunnen uitleggen wat die verschillen zijn, voordat ik besluit of de 2010 danwel de 2011 versie voor mij de juiste is.
Het gaat erom dat Vos wielen van rond de 1000 Euro verkoopt, maar extreem bot gedrag vertoont als het gaat om beantwoorden van een paar technische vragen die resulteren uit het feit dat ze het hebben over een 2010 of 2011 versie. Bij een dergelijke aankoop vind ik dat een winkelier zijn potentiƫle klant wat uitleg/toelichting zou moeten geven als daar om gevraagd wordt. Vos vindt van niet.
Het antwoord op de mail van Vos: "ga nou maar naar die ander, die is toch goedkoper."
Dus ik bel even, want dit vind ik echt te gek voor woorden: krijg ik een man aan de lijn die erg kortaf is en mij totaal niet wilt (of kan?) uitleggen wat de verschillen zijn. [/quote]
[quote="de zwarten"]Om even advocaat van de duivel te spelen: waarom vraag je niet aan de andere handelaar of die 2010 wielen verkoopt?
En als je zelf niet weet wat het verschil is tussen de 2010 en 2011 versie, dan is het toch helemaal geen punt welke je koopt? Je wou duidelijk een bepaalde set wielen (en nu weet nog niemand over welke het gaat, hier opt forum valt genoeg info te halen over verschillen), dus of er nu een 2010, 2011 of 2012 versie van te koop is: jij kent het verschil niet en had sowieso die wielen gekocht. Koop ze dan daar waar ze tgoedkoopst zijn, of mis ik weer iets?[/quote]
Er wordt een beetje simpel gedacht over een aankoop van dik 1000 Euro.
Het is Vos die impliceert dat er een 2010 en 2011 versie is, hetgeen een prijsverschil zou moeten verklaren met een andere leverancier. Dan is het toch niet meer dan logisch dat ze mij even kunnen uitleggen wat die verschillen zijn, voordat ik besluit of de 2010 danwel de 2011 versie voor mij de juiste is.
Het gaat erom dat Vos wielen van rond de 1000 Euro verkoopt, maar extreem bot gedrag vertoont als het gaat om beantwoorden van een paar technische vragen die resulteren uit het feit dat ze het hebben over een 2010 of 2011 versie. Bij een dergelijke aankoop vind ik dat een winkelier zijn potentiƫle klant wat uitleg/toelichting zou moeten geven als daar om gevraagd wordt. Vos vindt van niet.