Van simpele km-tellers tot vermogensmeters en GPS

iemand al de Garmin edge 705??

whocares
Forum-lid

whocares 23 dec 2008 07:39

[quote="harmpie"]Waar schaf je hem? Welke site biedt op dit moment de laagste prijs n de beste service? Ik kan t goedkoopste vinden voor 299 euro zonder kaarten? Garantie vind ik ook wel belangrijk, zo is futurumshop super...[/quote]

Wees snel want de prijzen gaan na 31 December omhoog van de Edge . Er zijn diverse webwinkels in de wereld , sommige zeggen in de UK de goedkoopste te hebben gevonden.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

roeieber
Forum-lid

roeieber 23 dec 2008 10:17

[quote="who cares"][quote="Roeieber"]Ik heb mijn edge.
Er zit een topo kaart bij, wat is mbt het uiterlijk het verschil met een CN kaart?
Zie je dan gewoon de wegen, maar niet de gebouwen, grondgebruik etc, want dat vindt ik toch overbodig.
Is een CN kaart gedetailleert genoeg om zeg de keutenberg, stockue en van dat soort achterafweggetjes te vinden?
[/quote]

Welke topokaart heb je ?? Nederland is niet routeerbaar , B en Lux weer wel.
Ik denk wel dat je al enig topografisch kennis moet hebben om achterafweggetje te vinden . Met de Edge kun je wel op CN een adres ingeven en hij geeft je een route daarna toe , of het de gewenste route is valt nog te bekijken. Op CN kun je inzoomen met de Edge 705 , dan worden de kleinere straten zichtbaarder . Gebouwen zijn niet interessant , zelfs niet voor CN.

[/quote]

Ik heb topo NL erbij.
Ik ben toch van plan om mijn routes vantevoren uit te zetten en dan CN erachter te leggen. (autorouting uit) Is CN dan gedetailleert genoeg voor de kleinere weggetjes zoals bijv. Stockue weer te geven?
I Am SpeCiAliZed

peterj
Forum-lid

Gebruikersavatar peterj 23 dec 2008 10:22

[quote="Roeieber"] Is CN dan gedetailleert genoeg voor de kleinere weggetjes zoals bijv. Stockue weer te geven?[/quote]

In principe toont CN elke weg waar met de auto gereden mag worden.
Mijn enige doel is trainen totdat ik geen pijn meer voel.

roeieber
Forum-lid

roeieber 23 dec 2008 12:59

[quote="Peterj"][quote="Roeieber"] Is CN dan gedetailleert genoeg voor de kleinere weggetjes zoals bijv. Stockue weer te geven?[/quote]

In principe toont CN elke weg waar met de auto gereden mag worden.
[/quote]

ok, dat wilde ik weten, bedankt!
I Am SpeCiAliZed

harmpie
Forum-lid

harmpie 23 dec 2008 13:14

Weet iemand het verschil tussen de CN Nederland en die van Europa? Is die van europa net zo goed voor nederland als voor de rest van europa, of kan ik voor nederland beter de nederland CN bestellen?

Ik heb inmiddels de edge 705 besteld, in Engeland, dat scheelde enorm veel geld, met een CN van Europa. Hopelijk dekt deze genoeg. Ik ben erg benieuwd. Hopelijk zit er t goede stekkertje bij

whocares
Forum-lid

whocares 23 dec 2008 20:17

[quote="harmpie"]Weet iemand het verschil tussen de CN Nederland en die van Europa? Is die van europa net zo goed voor nederland als voor de rest van europa, of kan ik voor nederland beter de nederland CN bestellen?

Ik heb inmiddels de edge 705 besteld, in Engeland, dat scheelde enorm veel geld, met een CN van Europa. Hopelijk dekt deze genoeg. Ik ben erg benieuwd. Hopelijk zit er t goede stekkertje bij[/quote]

Welke stekker bedoel je , de USB stekker of de gewone electriciteitsstekker om hem op te laden via het stroomnetwerk . Als het goed is zit er een stekker bij en een opklikbare adapter voor Europa.

Op CN Europe staat ook Nederland , deze kunje installeren op je Edge zonder de rest van CN Europe als je dat wilt.

harmpie
Forum-lid

harmpie 23 dec 2008 21:32

ik bedoelde de stekker voor t stroomnetwerk, aangezien ik daar al vaker problemen mee heb gehad met bestellingen buiten nederland.

musseeuw
Forum-lid

musseeuw 23 dec 2008 21:59

Kun je de taal van de UK Edge wel op NL zetten op het display?

yugor
Forum-lid

yugor 23 dec 2008 23:01

De Edge was in de UK altijd al een stuk goedkoper maar de pond staat nu wel heel erg gunstig natuurlijk.

@musseeuw: persoonlijk zou ik me eerder afvragen of je de NL versie wel op engels kon zetten :p Staat hier dus op engels maar geloof wel dat je alle normale talen kunt instellen hoor ;)

whocares
Forum-lid

whocares 24 dec 2008 07:43

[quote="Musseeuw"]Kun je de taal van de UK Edge wel op NL zetten op het display?[/quote]

Volgens mij is , wat er in de doos zit , standaard.

Talen in de software en stekkers.

floepert99
Forum-lid

floepert99 24 dec 2008 10:58

Ik heb 'm ook in de UK besteld en er zitten twee stekkers bij (1 voor de UK en 1 voor europa). Taal kun je gewoon instellen, er zit volgens mij geen enkel verschil tussen een nederlandse of engelse versie van de 705, behalve de prijs dan :-).
http://www.transpirinaika.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

robertoscatta
Forum-lid

robertoscatta 24 dec 2008 14:21

Ik heb hier al eens iets zien passeren over de site Handtec.co.uk, waar de prijzen wel heel scherp zijn, zeker met de huidige koers van de GBP.
Wie heeft er ginds al besteld en hoe was de ervaring (leveringstermijn? betaling? communicatie?...)?
Thanks!

Plaats reactie