BMC
-
- Forum-lid
- Berichten: 2744
- Lid geworden op: 09 aug 2014 20:21
nette fiets!
Maak joe woar
Chique, welke maat is dit?
- Supergrover
- Forum-lid HC
- Berichten: 4468
- Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10
Erg mooi Jorisvc.
Kan je niet een vergroting van je avatar plaatsen? Die lijkt nog mooier dan de andere foto's die je geplaatst hebt.....
Kan je niet een vergroting van je avatar plaatsen? Die lijkt nog mooier dan de andere foto's die je geplaatst hebt.....
-
- Forum-lid
- Berichten: 1070
- Lid geworden op: 16 okt 2013 21:44
- Locatie: Alphen aan de Rijn
Z'n avatar is geen bmc
-
- Forum-lid
- Berichten: 1070
- Lid geworden op: 16 okt 2013 21:44
- Locatie: Alphen aan de Rijn
Trouwens een heel erg mooie fiets
Een pio
Een pio
- Supergrover
- Forum-lid HC
- Berichten: 4468
- Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10
Je hebt gelijk, zie je wel: drank maakt meer kapot....Ridley Noah flyer schreef:Z'n avatar is geen bmc
Beste Lezers,
mijn BMC Teammachine SLR01 is stuk. De cups van de bottom bracket zijn los gelaten van het frame. Hierbij heb ik al herhaaldelijk problemen gehad met BMC fietsen. Dit is de derde en ik heb twee breukjes gehad in het frame en nu dus losse cups.
Ik ben eerste eigenaar van de fiets maar krijg slordig genoeg geen garantie ook al is de fiets een jaar oud. Ik heb hier veel moeite in gestoken maar het mag niet baten.
De klantenservice is herhaaldelijk niet ingegaan op mijn vragen, geeft antwoord op alleen een paar vragen maar reageert niet op kritiek ook al is dit netjes geformuleerd.
Ik wil deze ervaring delen met wielrenliefhebbers en hoop dat iemand hier ervaring mee heeft. Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?
Met vriendelijke groet,
mijn BMC Teammachine SLR01 is stuk. De cups van de bottom bracket zijn los gelaten van het frame. Hierbij heb ik al herhaaldelijk problemen gehad met BMC fietsen. Dit is de derde en ik heb twee breukjes gehad in het frame en nu dus losse cups.
Ik ben eerste eigenaar van de fiets maar krijg slordig genoeg geen garantie ook al is de fiets een jaar oud. Ik heb hier veel moeite in gestoken maar het mag niet baten.
De klantenservice is herhaaldelijk niet ingegaan op mijn vragen, geeft antwoord op alleen een paar vragen maar reageert niet op kritiek ook al is dit netjes geformuleerd.
Ik wil deze ervaring delen met wielrenliefhebbers en hoop dat iemand hier ervaring mee heeft. Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?
Met vriendelijke groet,
Met wie heb je contact, met je FM of met BMC zelf?
Een club als Carbonreparatie of Unlimited Colours zouden dit ook wel moeten kunnen fixen.
@ Jorisee
Waarom niet delen met de hele wereld? Ik ben ook wel geïnteresseerd...
@ Jorisee
Waarom niet delen met de hele wereld? Ik ben ook wel geïnteresseerd...