FAQ Campagnolo-Shimano-SRAM
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Dat zit in het mindere gewicht dat ja nadien mee hoeft te slepenLcsmet schreef:En het bedrag dat je al dan niet nog overhoud in je portefeuilleamclassic-fan schreef:Gewicht en looks, de rest is echt niet merkbaar.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ik heb een afgesleten dura ace tandwiel (9speed) die ik wil vervangen door een nieuw dura ace 9sp tandwiel (SG-B52). Tegelijkertijd wil ik "upgraden"naar 10sp. Heb nog een nieuwe ketting en cassette liggen en mooie dura ace downtubeshifters. Achterderailleur is 9sp Ultegra, waarvan ik weet dat ie het ook prima op 10sp doet.
Vraag is dus of het nieuwe "9sp" voortandblad ook compatible is met een 10sp drivetrain?
Vraag is dus of het nieuwe "9sp" voortandblad ook compatible is met een 10sp drivetrain?
-
- Forum-lid
Het zou super tof zijn als de moderator de eerste post van dit artikel van een update kan voorzien.
Een Campagnolo test dag wou ik jullie niet onthouden; https://www.futurumshop.nl/campagnolo-t ... campagnolo
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Dat wil ik met alle liefde doen, alleen de agenda laat dat de komende tijd niet toe. Als iemand anders zich geroepen voelt dan vervang ik met alle liefde de tekst voor een nieuwe variant.TurboNick3 schreef:Het zou super tof zijn als de moderator de eerste post van dit artikel van een update kan voorzien.
-
- Forum-lid
Om 10:00 uur vertrekken voor 60 km en om 13:00 uur terug.jer81 schreef:Een Campagnolo test dag wou ik jullie niet onthouden; https://www.futurumshop.nl/campagnolo-t ... campagnolo
Ik ben bang dat ik dan omval ...
Als je Campa hebt, wil je echt nooit meer iets anders