Titanium fietsen
litespeed schreef:Vorige week ben ik gevallen voor de frameset die Livio Livius te koop had staan:
Ik heb hem opgebouwd met spullen van m'n Cube Agree. Die laatste verdwijnt van het toneel, zodat ik enkel nog op titanium zal rijden.
Patser!
Nu nog even die decals eraf poetsen
Anaszi2.0 schreef:litespeed schreef:Vorige week ben ik gevallen voor de frameset die Livio Livius te koop had staan:
Ik heb hem opgebouwd met spullen van m'n Cube Agree. Die laatste verdwijnt van het toneel, zodat ik enkel nog op titanium zal rijden.
Patser!
Nu nog even die decals eraf poetsen
very nice! titanium staat ook nog op mijn verlanglijstje
-
- Forum-lid HC
GVG schreef:mooie fiets hoor.
Fietst dat nou veel lekkerder dan carbon ?
JA!
What makes the boat go faster?
litespeed schreef:Sluit schreef:@Litespeed: welke zadelpen zit er op je nieuwste aanwinst?
Dat is een Van Nicholas zadelpen. Op hun site kun je hem vinden als je hem los wilt kopen.
Heb de pen op de Gazelle geschroefd en moet zeggen dat het comfort merkbaar is toegenomen.
Zal ,denk ik, met resonantiedemping te maken hebben .
Het voelt duidelijk niet zo keihard aan als alu.
Overweeg om de stuurpen ook nog aan te schaffen.
Staat wel cold al dat gepolijste metaal
Zij is ook tegen
simen schreef:litespeed schreef:Sluit schreef:@Litespeed: welke zadelpen zit er op je nieuwste aanwinst?
Dat is een Van Nicholas zadelpen. Op hun site kun je hem vinden als je hem los wilt kopen.
Zal ,denk ik, met resonantiedemping te maken hebben.
Wasda! Hij is ws ietsiepietsie minder stijf. Dat is alles.
Op welke pagina vind ik jouw Gazelle overigens?
litespeed schreef:simen schreef:litespeed schreef:
Zal ,denk ik, met resonantiedemping te maken hebben.
Wasda! Hij is ws ietsiepietsie minder stijf. Dat is alles.
Op welke pagina vind ik jouw Gazelle overigens?
Hierboven op 38 en op My bike review
Zal er nog eens een posten
Zij is ook tegen