Stevens
@staph: Bedankt voor je snelle antwoord. Mijn frame is bijna 5 jaar oud dus garantie wordt wat lastig.
P. S. Als iemand een betaalbaar stevens SLC frame maat 56 te koop heeft of weet?? Dan hoor ik het graag.
P. S. Als iemand een betaalbaar stevens SLC frame maat 56 te koop heeft of weet?? Dan hoor ik het graag.
No pain no gain, no guts no glory!
Standaard zaten er Khamsin wielen op; meerprijs voor Zonda was 349 euro; vond ik iets teveel, zeker omdat ik alleen toertochten rijd.
Het Aspin frame is mooier afgewerkt dan het Vuelta frame: derailleur- en remkabels gaan door het frame itt het Vuelta frame; hoop dat dit m'n keuze een beetje verklaard.
Het Aspin frame is mooier afgewerkt dan het Vuelta frame: derailleur- en remkabels gaan door het frame itt het Vuelta frame; hoop dat dit m'n keuze een beetje verklaard.
Ik fiets momenteel nog op een Giant instapper uit 2011....met Sora afontage
Maar ik kan nu een Stevens Aspin 3x10 Ultegra overnemen uit (ik denk) 2008. Vraagprijs 800 euro.
Verstandig? Duur?
Fiets ziet er op zich prima uit..maar het betreft (kennelijk) de oudere Ultegra-groep. Zal natuurlijk een stevige upgrade zijn, als je t vrgelijkt met mn huidige Sora, maar...800 Euro?
Daar heb i kook een gloednieuwe San Remo voor En voor 149 euro meer een gloednieuwe Stelvio 2011....
Maar ik kan nu een Stevens Aspin 3x10 Ultegra overnemen uit (ik denk) 2008. Vraagprijs 800 euro.
Verstandig? Duur?
Fiets ziet er op zich prima uit..maar het betreft (kennelijk) de oudere Ultegra-groep. Zal natuurlijk een stevige upgrade zijn, als je t vrgelijkt met mn huidige Sora, maar...800 Euro?
Daar heb i kook een gloednieuwe San Remo voor En voor 149 euro meer een gloednieuwe Stelvio 2011....
Still the same....maar dan 60 kilo lichter! And it feels great!! / rides a Stevens Aspin Ultegra
800 euro is redelijk veel voor een drie jaar oude fiets. Maar als die pas 1000 km heeft gedaan is het eigenlijk weer een koopje. Met 10000 op de teller, zou ik er tocg zeker 200 euro vanaf willen halen
Live fast; die young. mijn blog
Ik zou het ook niet doen. Als je even door zoekt heb je veel meer waar voor je geld. Of die nieuwe stelvio. Want als het een beetje tegen zit moet je al meteen ketting, cassette, bladen en een paar lagers vervangen, dan zit je al aan de 150 euro. 105 is ook een verschil met sora, en ultegra/105 is technisch nauwelijks verschillend, esthetisch misschien iets meer.
Ziezo..ben wat wijzer. Die zwarte Aspin van 2008 gaat het inderdaad NIET worden.
Net bij een andere fietsenzaak geweest, ook dealer van Stevens. daar staat een fraaie witte Aspin Ultegra compact van najaar 2010. Is OOK 800. En die is echt als nieuw. Is inruiler van iemand die zn racefiets ingeruild heeft wegens nekpronlemen en dus moet stoppen met wielrennen (na nog geen jaar proberen).
Ga daar denk ik al meer voor.
Net bij een andere fietsenzaak geweest, ook dealer van Stevens. daar staat een fraaie witte Aspin Ultegra compact van najaar 2010. Is OOK 800. En die is echt als nieuw. Is inruiler van iemand die zn racefiets ingeruild heeft wegens nekpronlemen en dus moet stoppen met wielrennen (na nog geen jaar proberen).
Ga daar denk ik al meer voor.
Still the same....maar dan 60 kilo lichter! And it feels great!! / rides a Stevens Aspin Ultegra
Tja...dat weet niemand. Maar goed....heb staat van de fiets gezien: daar is niets mis mee en die is inderdaad als nieuw (en dit keer heb ik het zelf gezien).
Still the same....maar dan 60 kilo lichter! And it feels great!! / rides a Stevens Aspin Ultegra
Zo, sinds vanmiddag trotse eigenaar van een Stevens Aspin....die zoals gezegd echt in nieuwstaat is.
Wat een verschil...mn vorige fiets, die nog steeds in de schuur staat, was een Sora-afgemonteerde Giant-instapper.
Wat een verschil...mn vorige fiets, die nog steeds in de schuur staat, was een Sora-afgemonteerde Giant-instapper.
Still the same....maar dan 60 kilo lichter! And it feels great!! / rides a Stevens Aspin Ultegra