Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.
-
apojapo
- Forum-lid
apojapo
14 apr 2012 18:19
daniel1975 schreef:Rondje Bollenstreek, Kopje van Bloemendaal, Zandvoort, Wassenaar, thuis gereden. 135 km met redelijk zonnig weer en eindelijk eens niet teveel wind. Op zich lekker gefietst, maar zou fijn zijn als de temp eens iets omhoog zou gaan. Wel 2 zwaluwen gezien, das beter dan 1
Heb je 'toevallig' een witte Pina (je avatar zegt van wel) Dogma met Cosmic Carbon wielen? Grote kans dat ik je dan bij de Wassenaarse Slag heb gezien toen jij je bidon ging bijvullen. Prachtige fiets in ieder geval.
Gisteren richting Boskoop gefietst maar kreeg ter hoogte van Zoetermeer een regenbui op mijn kop terwijl het aan de kust zonnig en een stuk warmer was. Vandaag van DH naar Zandvoort en weer terug. Tussen Noordwijk en Zandvoort ging de turbo er even op. Pas als het wat warmer gaat worden komen de langere afstanden. Gezien de weersvoorspelling moet ik nog even geduld hebben.
-
bottecchia
- Forum-lid
bottecchia
14 apr 2012 20:37
Vandaag geen zin om vroeg op te staan voor een toertocht. Lekker uitslapen, rustig ontbijtje, cappuccino en dan begin van de middag maar eens op de fiets stappen. Toen is het toch nog een klein beetje uit de hand gelopen.
Was heerlijk fietsweer, met name de matige wind kon ik vandaag wel waarderen. Geintje van de dag was dat ik niet één keer heb geschakeld. Ik had immers niet voor niets al die kransjes schoon gemaakt gisteravond. Nu hoef ik er maar ééntje te poetsen.
Veel heuveltjes in het parcours geplakt zonder dat het al te veel draaien en keren is geworden. Goed voor 200,3km fietsplezier.
-
toontje68
- Forum-lid
toontje68
14 apr 2012 21:15
Vandaag rondje Oostvoorne gereden alleen. Stond toch een behoorlijk windje.. Eerst 80 km in de wind en daarna lekker wind in de rug terug richting huiswaarts.
Verschillende bruggen gepasseerd en met een pontje over bij Nieuw Beijerland. Totaal 162 km.
Uploaded with
ImageShack.us
S-Works Tarmac Sram E-tap Mavic Pro Carbon slc
-
Panic
- Forum-lid
Panic
14 apr 2012 21:38
Leuke ronde toontje. Voor een groot deel over mijn vaste rondje Voorne Putten!
Vandaag een enkeltje Spijkenisse - Hoogvliet - Barendrecht - Ridderkerk - Rotterdam, goed voor 62km. Fiets laten staan bij Bikeparts4u, dus helaas niet kunnen profiteren van meewind op de terugweg. Man man, wat zat ik me kapot te ergeren aan die wind vandaag, bah. Eigenlijk irriteerde ik me aan alles; wind, stoplichten, slecht wegdek, automobilisten. Je hebt weleens van die dagen.
-
Livio Livius
- Forum-lid HC
Livio Livius
14 apr 2012 21:47
Panic schreef:Leuke ronde toontje. Voor een groot deel over mijn vaste rondje Voorne Putten!
Vandaag een enkeltje Spijkenisse - Hoogvliet - Barendrecht - Ridderkerk - Rotterdam, goed voor 62km. Fiets laten staan bij Bikeparts4u, dus helaas niet kunnen profiteren van meewind op de terugweg. Man man, wat zat ik me kapot te ergeren aan die wind vandaag, bah. Eigenlijk irriteerde ik me aan alles; wind, stoplichten, slecht wegdek, automobilisten. Je hebt weleens van die dagen.
Maar irritatie snel weg bij Serge neem ik aan
What makes the boat go faster?
-
bottecchia
- Forum-lid
bottecchia
14 apr 2012 21:50
Wat een verschil in wind dan vandaag per regio. Ik vond het juist een verademing dat het een keer duidelijk minder was.
-
DeletedUser01
- Forum-lid
DeletedUser01
14 apr 2012 21:52
bottecchia schreef:Vandaag geen zin om vroeg op te staan voor een toertocht. Lekker uitslapen, rustig ontbijtje, cappuccino en dan begin van de middag maar eens op de fiets stappen. Toen is het toch nog een klein beetje uit de hand gelopen.
Goed voor 200,3km fietsplezier.
Topper!
-
daniel1975
- Forum-lid HC
daniel1975
14 apr 2012 22:49
@apojapo: klopt helemaal. Met dame met rose pina.
Less is bore
-
Focus
- Forum-lid
-
Contact
Focus
14 apr 2012 23:34
bottecchia schreef:Wat een verschil in wind dan vandaag per regio. Ik vond het juist een verademing dat het een keer duidelijk minder was.
Het gebrek aan bebossing zal zeker van invloed zijn geweest.
-
havana
- Forum-lid HC
havana
15 apr 2012 12:48
Rondje gemaakt met 2 buurtgenoten. Van Groningen via Garnwerd, Wehe den Hoorn en Kloosterburen richting Lauwersoog. Daar omgekeerd en langs 't meer terug gereden. Windje mee was genieten. Terug via Electra en Aduard. Goed voor 83 km.
-
apexrider
- Forum-lid
apexrider
15 apr 2012 14:24
Vandaag een korte rit van 45km gereden. Ook maar even langs de start/finish van de tijdrijderscup gereden, de dames en heren hadden het behoorlijk zwaar met de toch wel pittige noorderwind.