Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Wielerseizoen 2013

tennisser
Forum-lid
Berichten: 746
Lid geworden op: 05 sep 2010 19:00

tennisser 03 mei 2013 14:20

dickygiovanni schreef:Ongelukkig is one way to put it. Ik zou liever vreselijk naief zeggen..
Ik had 'ongelukkig' inderdaad tussen aanhalingstekens moeten schrijven... ;)

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 04 mei 2013 16:30

Hmmmm.........is Sky eensgezind of wat? Nu stookt Wiggo een vuurtje door te zeggen dat hij eventual de TdF EN Giro dit jaar kan winnen. Froome is not amused.

Vooralsnog zag ik het volgende bericht alleen op Televaag en die staan er toch wel om bekend om op zijn zachtst gezegd dingen wel op te blazen.

Froome is not amused
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

teamorange
Forum-lid
Berichten: 269
Lid geworden op: 25 nov 2007 17:38
Locatie: Schoten (B)

teamorange 10 mei 2013 17:42

Weer een overwinning voor Argos Shimano, nu in Picardië... netjes
Als je alles kan met je fiets is het een goeie ....

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 13 mei 2013 00:58

Daaaah, strakke overwinning van Westra in de eerste etappe van Ronde van California. Hij ging in de finale uit het peloton weg en het leek een kansloze missie zoals ik het zag.
Niet echt organisatie in de achtervolging door het peloton maar dat is hun probleem en doet niets af aan de actie van Westra.

Samen met Mancebo naar de finish en boem!!
Mancebo was kansloos. Sterk staaltje van Westra.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

Gebruikersavatar
mrcoffee
Forum-lid
Berichten: 2726
Lid geworden op: 11 nov 2004 10:59

Gebruikersavatar mrcoffee 13 mei 2013 09:37

zorroi schreef:Daaaah, strakke overwinning van Westra in de eerste etappe van Ronde van California. Hij ging in de finale uit het peloton weg en het leek een kansloze missie zoals ik het zag.
Niet echt organisatie in de achtervolging door het peloton maar dat is hun probleem en doet niets af aan de actie van Westra.

Samen met Mancebo naar de finish en boem!!
Mancebo was kansloos. Sterk staaltje van Westra.
Een fraai staaltje! Beetje geluk dat Sagan problemen had met zijn achter derailleur.

http://www.youtube.com/watch?v=E1ro_ckMemI
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O

sjoerdth
Forum-lid
Berichten: 1673
Lid geworden op: 21 feb 2010 15:05

sjoerdth 13 mei 2013 10:14

Mooie overwinning, volgens mij ook wel een sympathieke gozer die Westra. Las dat Sagan problemen had met de hitte, het was tegen de 40 graden aan en er waren niet genoeg ploegen om het gat dicht te rijden.

Suntoro
Forum-lid
Berichten: 1311
Lid geworden op: 06 apr 2012 13:35

Suntoro 15 mei 2013 09:50

Heeft dat Specialized goedje in de laatste kilometers Sagan dan toch de overwinning bezorgd vannacht.... :lol:

Afbeelding

Wel een mooie overwinning, want hij kwam toch best van ver...

Viel me al eerder op dat er niet moeilijk werd gedaan met bidons uitdelen aan leden van andere ploegen, al zal dat wel door de hitte komen in California... En ook veel met alleen water gevuld. Alleen wel prominent de S in beeld voor de camera, als je Cannondale jouw sponsor is :roll: ...

Ach, als Amgen al de sponsor is van de ToC, als ontwikkelaar van EPO is geweest, moet alles kunnen... :P

sjoerdth
Forum-lid
Berichten: 1673
Lid geworden op: 21 feb 2010 15:05

sjoerdth 15 mei 2013 15:53

Was inderdaad best een pittige sprint, op een gegeven moment was ik er zeker van dat hij zo slecht geplaatst was dat hij nooit meer van voren zou kunnen komen.

Dat commentaarsduo op eurosport is trouwens de ergste die ik ooit heb gehoord, het is nog net niet zo slecht als het voetbal commentaar van Harry Vermegen vroeger.

Gebruikersavatar
ponsteen
Forum-lid
Berichten: 2924
Lid geworden op: 17 mei 2004 12:21

Gebruikersavatar ponsteen 15 mei 2013 16:08

Opvallend duo ja, bij Tour of California. De Belg zit zoals Belgen dat plegen te doen met de toeristische klapper op schoot en de Nederlandse Jose Been maakt subtiel duidelijk dat die info haar geen zier interesseert (Oh, zit Sixflags hier ook? Dat heet toch anders bij ons?). Mensen lief zeg...

Ik kan trouwens kiezen op Eurosport: Ned. of Brits commentaar...

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39559
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 15 mei 2013 17:31

Ronde van Noorwegen....katousha...gaaaaaaap
Oja, en een sterke Sky-train......

Ik kan er werkelijk niet meer onbevangen naar kijken, hoe graag ik ook wil.
Less is bore

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27878
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 15 mei 2013 17:34

Die Belg bij Eurosport, mensen kinderen wat een pannenkoek. Nog erger dan het snookercommentaar van Björn Haneveer. Zou het soms zijn broer zijn?

Tv-registratie van de Ronde van Noorwegen is een aanfluiting, totaal niet serieus te nemen.

zorba
Forum-lid
Berichten: 1147
Lid geworden op: 20 jun 2010 14:37
Locatie: West Brabant

zorba 15 mei 2013 19:02

http://www.nusport.nl/wielrennen/347535 ... oppen.html

Dus als ik het goed begrijp is Dcm vacansoleil in een week tijd de twee grootste sponsors kwijt? Niet geheel onverwacht volgens Daan luijkx maar toch een onzekere positie voor volgend seizoen lijkt me...
Do not CROSS the road!

Plaats reactie