Garmin Edge 800
Voor mij werkt CN in het buitenland (Alpen) prima, hoewel ik er altijd een Michelinkaart bij houdt, omdat bij CN geen verschil te zien is tussen kleine asfaltwegen en brede grintwegen. Maar het staat er in ieder geval allemaal op. Het ligt er ook aan hoe je je routes plant. Die van mij gaan veelal over de kleinste wegen; het is echt een hobby van me om te zoeken naar de meest bijzondere route en de mooiste kleine colletjes. Er zijn echter veel mensen die meer op de hoofdwegen blijven. En dan voldoet OSM ook wel. Maar voor alle duidelijkheid: CN is absoluut niet heilig hoor.
Geen idee of dit youtube kanaal hier al bekend is, maar ik vond het zeer verhelderende videos. uitleg over het plannen en aanpassen van routes in mapsource.
http://www.youtube.com/garmintv
edit: heb een garmin 800 besteld, na lang wikken en wegen lijkt het me toch wel een interessante aanvulling op mijn fietsspul.
http://www.youtube.com/garmintv
edit: heb een garmin 800 besteld, na lang wikken en wegen lijkt het me toch wel een interessante aanvulling op mijn fietsspul.
Koga Team Edition
Hallo,
ik heb sinds een aantal maanden de edge 800
kan mij iemand vertellen hoe ik mijn geschiedenis wat de garmin opslaat op de sd kaart op de computer krijg
dit lukt voor geen meter niet via mapsource niet via trainingcenter of noem maar op
wie kan mij helpen en wat doe ik verkeerd
alvast bedankt
ik heb sinds een aantal maanden de edge 800
kan mij iemand vertellen hoe ik mijn geschiedenis wat de garmin opslaat op de sd kaart op de computer krijg
dit lukt voor geen meter niet via mapsource niet via trainingcenter of noem maar op
wie kan mij helpen en wat doe ik verkeerd
alvast bedankt
- bontempi056
- Forum-lid
Ik heb nu een aantal ritten gereden met de edge 800 conclusie: het is aan mij niet
besteed veel te omslachtig en dan nog zo'n groot dashbord op je stuurpen
Voor de liefhebbers edge 800 1 aankoopdatum 4-3-2011 aankoopbon aanwezig
225,00 euro afhalen in heeze n.br.
besteed veel te omslachtig en dan nog zo'n groot dashbord op je stuurpen
Voor de liefhebbers edge 800 1 aankoopdatum 4-3-2011 aankoopbon aanwezig
225,00 euro afhalen in heeze n.br.
Wie nimmer dwaalt wordt nooit verstandig!!!
zijn er online planners waar je op een OSM fietskaart kan plannen, zoals dat ook op de google kaart kan?
Ik heb namelijk de indruk, dat wanneer je op gpsies op een OSM fietskaart plant, de route toch wordt bepaald op basis van de google kaart. Het lijkt dus alsof alleen de ondergrond een OSM kaart is, maar de route word uitgestippeld o.b.v. de google kaart.
Of heb ik de verkeerde indruk?
Ik heb namelijk de indruk, dat wanneer je op gpsies op een OSM fietskaart plant, de route toch wordt bepaald op basis van de google kaart. Het lijkt dus alsof alleen de ondergrond een OSM kaart is, maar de route word uitgestippeld o.b.v. de google kaart.
Of heb ik de verkeerde indruk?
Koga Team Edition
-
- Forum-lid
http://www.bikeroutetoaster.com/Course.aspx en dan even in het rechter menu op de OSM routering drukken en boven in de Street map aanklinken.
Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod
Cervélo R3SL
BMC CX02
Cervélo R3SL
BMC CX02
-
- Forum-lid
Hallo allemaal, een vraagje ...
Ik zit in Toscane voor 8,5 maand en heb me ook zo'n zalig toestel gekocht.
Donderdag ga ik voor het eerst hier rond fietsen en ik heb een route getekend via Route You.
Maar ik krijg het precies niet op m'n toestel. Hoe moet ik dat precies doen?
Bedankt alvast!
Ik zit in Toscane voor 8,5 maand en heb me ook zo'n zalig toestel gekocht.
Donderdag ga ik voor het eerst hier rond fietsen en ik heb een route getekend via Route You.
Maar ik krijg het precies niet op m'n toestel. Hoe moet ik dat precies doen?
Bedankt alvast!
-
- Forum-lid
Ik heb geen idee hoe Route You werkt, maar waarschijnlijk kun je de route wel opslaan als een .GPX bestand. Deze zet je vervolgens in de 'new files' map van je garmin en je zult hem terug vinden onder 'koersen'
Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod
Cervélo R3SL
BMC CX02
Cervélo R3SL
BMC CX02