Wat is fout, wat kan echt niet?
Ik noem haar meestal "de vijand", "de regering" of "de politie".
* wel scheren/niet scheren53x11 schreef:De fiets-forum-Godwin's
- een forum discussie die ontaart in:
* Campa vs Shimano
* Triple vs Double
* Wel helm/geen helm
* Wel bel/geen bel
* wel trainen voor Mont Ventoux etc/het is niet nodig want dat is voor watjes
wielertje schreef:+1
ik mag mijn vriendin dan wel weer wijffie noemen
als ik haar de meid noem, kom ik achter het behang te zitten, en we hebben niet eens behang
Wat ik veel erger vind is "de vrouw". Of nog erger "moeder de vrouw". "Moeders".
Veni. Vidi. Fietsie.
-
- Forum-lid HC
Ik vraag mij af op wat voor andere manieren je nog meer een hongerklop zou kunnen krijgenscepticus schreef: -een voorkombare hongerklop te krijgen door te weinig eten
jsprbcn schreef:- witte fiets kleding die doorschijnend word (lees: zichtbare bilspleet, haar en puisten)
Volledig met je eens, alhoewel sommige teams wel heel snel van fietsmerk veranderenjsprbcn schreef:Wat ik zelf niet echt vind kunnen is met team kleding rijden en dan een ander merk fiets hebben.
Movistar , Lotto...
Gisteren nog gezien : een chinarello dogma met hoge sensa-wielen
Sworks Venge
Geen enkel probleem, want een profpakje met bijpassende fiets* en een profpakje met niet-bijpassende fiets zijn beide fout.**brekson schreef:Volledig met je eens, alhoewel sommige teams wel heel snel van fietsmerk veranderenjsprbcn schreef:Wat ik zelf niet echt vind kunnen is met team kleding rijden en dan een ander merk fiets hebben.
Movistar , Lotto...
*tenzij je prof bent
** tenzij je prof bent, het december is en je nog in het pakje van je oude ploeg rijdt (omdat je contract tm 31 december loopt) maar al wel traint op de fiets van je nieuwe ploeg.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"