Garmin Edge 1030
@Imac. Sanks man.
Maar dat ga ik idd. thuis doen, want een backup maken lukt hier niet. En ik ga dit beslist niet zonder backup doen !!!
Maar dat ga ik idd. thuis doen, want een backup maken lukt hier niet. En ik ga dit beslist niet zonder backup doen !!!
Lid blazersgilde
Specialized Allez
Specialized Tarmac Sworks SL5
Specialized Tarmac Sworks SL6 2X
Specialized Allez
Specialized Tarmac Sworks SL5
Specialized Tarmac Sworks SL6 2X
Zeker niet doen zonder een backup te nemen. Kijk trouwens bij www.javawa.nl Hij heeft heel interessante software.
Gisteren een 1030 ontvangen en aan mijn laptop geknoopt. Garmin Express herkende de zaak en Garmin was geconnect. Vandaag wou ik verder maar nu zegt Garmin dat-ie de servers niet kan benaderen. Iemand anders ook last van?
Mijn 1000 kan nog wel connecten (gebruikt dus andere servers?).
Ik heb de 1000 er al uit gegooid, enz enz, maar de fout blijft.
Mijn 1000 kan nog wel connecten (gebruikt dus andere servers?).
Ik heb de 1000 er al uit gegooid, enz enz, maar de fout blijft.
Soms hebben Garmin servers kuren. En de melding dat de 1030 connected is, bevestigt alleen de verbinding met het Garmin Express programma. Express ziet de 1030 en kan er mee communiceren, maar heeft aan de andere kant een probleem met verbinden met de Garmin servers.
Op marktplaats een nieuwe 1030 Plus voor 210 euro. Ligt het aan mij of klopt daar geen bal van ? (heb al gevraagd of ik kan komen kijken, nog geen antwoord op gehad).
BTW: 10 jaar actief, een geen ZuidLiburg of een waddeneiland
BTW: 10 jaar actief, een geen ZuidLiburg of een waddeneiland
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Ophalen niet mogelijk? Dan oplichting.
Aantal jaren actief zegt niks, ze kopen gewoon MP-accounts via het Dark Web.
Aantal jaren actief zegt niks, ze kopen gewoon MP-accounts via het Dark Web.