Voor mij wel, maar zonder antwoord kan ik ook leven.
Uit het verhaal van Gastheerg maak ik op dat het te maken heeft met een zekere Gilbert
@Gastheerg
@raven14
Mooie verslagen! Ik heb er van genoten.
@0475: Beterschap
Fiets Magazine nr. 12-2024 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Voor mij wel, maar zonder antwoord kan ik ook leven.
Klopt.
Als je naar een B&B gat, heb je natuurlijk niet alles mee....Bike packing, want alles mee op de fiets. Deluxe, want toppertjes gekozen qua B&B en diner locaties.
Dank
De randstad kan vreselijk mooi zijn. Je moet echter wel redelijk goed de weg weten voor de mooie plekjes, die er gelukkig nog steeds zeker zijn. Het gaat soms echt om strookjes en zit je 100 meter te veel naar rechts of links rij je dwars door de stad. En vooral niet te veel de wegwijsbordjes achterna fietsen want dan rij je van dorpskern naar dorpskern die veelal aan elkaar gegroeid zijn door nieuwbouwGastheerg schreef: ↑14 jul 2020 08:42Dank
Op Facebook krijg ik regelmatig die opmerking. Ook op wandelfoto's. Ik kan vanuit huis zo een groenstrook inlopen en mensen die bij mij in de buurt wonen geloven dan niet dat dat allemaal binnen een uur lopen is.
Met fietsen is de actieradius natuurlijk een stuk groter en is voor wie wil er genoeg groen.
Daarnaast niet achter al die malle routeplanners aanrijden. Veel van die routes zijn wel lekker voor je gemiddelde maar ik wil routes die fijn zijn voor m'n ogen.
Zo nu en dan zijweggetjes van zijweggetjes nemen. Ook niet bang zijn om zo nu en dan een onverhard strookje te doen. Is tegenwoordig hip maar doe ik al m'n hele leven.
Strook bij de Berkelse Zweth "ontdekte" ik al in 1971 Dat is zo'n mooi stukje dat 10 minuten fietsen is van de gemeentegrens van Rotterdam.
Haha, geweldig die ‘tentstok’.jwkeij schreef: ↑13 jul 2020 23:04Als je naar een B&B gat, heb je natuurlijk niet alles mee....Bike packing, want alles mee op de fiets. Deluxe, want toppertjes gekozen qua B&B en diner locaties.
Dan ben je lekker een meerdaagse aan het touren. Maar wel een mooie rit.
OT:
De WiND uitgelaten over de flinten van Drenthe en over de Stabrechtse Heide.
https://www.strava.com/activities/3746696936
IMG_4850.JPG
IMG_4755.JPG
IMG_4728.JPG
IMG_4944.JPG