Vandaag gefietst 2021
83km gereden door het Limburgse heuvelland, erg vochtig maar niet nat.
Véél te warm aangekleed..... Pearl Izumi Amfib broek en jasje, jack/trui lange mouw eronder, daar nog shirtje korte mouw onder.
Thermosokken, elektrische zooltjes, zomerschoenen met overschoenen. Zwéten! Na 10 km heb ik maar wat ritsen open gezet, veel te warm. Wat had ik bedacht? Het was 4 graden boven nul en ik ga met bijna full winter gear op stap
Véél te warm aangekleed..... Pearl Izumi Amfib broek en jasje, jack/trui lange mouw eronder, daar nog shirtje korte mouw onder.
Thermosokken, elektrische zooltjes, zomerschoenen met overschoenen. Zwéten! Na 10 km heb ik maar wat ritsen open gezet, veel te warm. Wat had ik bedacht? Het was 4 graden boven nul en ik ga met bijna full winter gear op stap
Dogma F
Ik heb mijn rondje ingekort vandaag, niet omdat het te koud was , maar omdat de regen mijn poezelige voetjes gevoelloos had gemaakt. Heb nu al zin in de Winter11stedentocht
https://www.strava.com/activities/6347163593
https://www.strava.com/activities/6347163593
- daniel1975
- Forum-lid HC
Vandaag het bijna droog gehouden.
De laatste 5 minuten begon het regenen. Maar ik klaag niet.
Anderhalf uur maar, maar volop genoten.
Nog steeds staat heel de regio onder water. Het water is wel aan het zakken gelukkig. Deze regio staat ieder jaar wel ergens blank, maar dit jaar is het uitzonderlijk.
De laatste 5 minuten begon het regenen. Maar ik klaag niet.
Anderhalf uur maar, maar volop genoten.
Nog steeds staat heel de regio onder water. Het water is wel aan het zakken gelukkig. Deze regio staat ieder jaar wel ergens blank, maar dit jaar is het uitzonderlijk.
Dank je wel!
Het was soms echt alsof ik tussen de wolken reed door de weerkaatsing in het water.
De laatste twee weken weinig gereden, door drukke agenda en flutweer.
Dit ritje deed deugd. Genoeg om er weer even tegen te kunnen.
Het was soms echt alsof ik tussen de wolken reed door de weerkaatsing in het water.
De laatste twee weken weinig gereden, door drukke agenda en flutweer.
Dit ritje deed deugd. Genoeg om er weer even tegen te kunnen.