Welke kracht haalt ie?
Ik heb de indruk dat ze wat overdrijven met de kracht die ze claimen bij zulke toestellen.
Fiets Magazine nr. 11-2024, inclusief de trainings- en voedingsgids voor 2025, ligt nu in de winkel! Bestel 'm zonder verzendkosten in onze shop!
De elektrische zijn over het algemeen wat zwakker. Ik geloof dat de mijne (op accu) 450 nm is, veel overschot heb ik daar niet mee op de wielen van de camper. Normaal moeten die vastgezet worden op 200 nm, maar ik heb de indruk dat wanneer ze van de garage komen, ze wel een pak vaster staan.Ernie C. schreef: ↑06 nov 2024 09:11 Ik gebruik zo'n ding op lucht die 1250 newton kan om het blad van de zitmaaier los te draaien en soms een wiel van een auto. Dat maaiblad krijg je met de hand (ringsleutel en flinke hefboom) vaak echt niet los.
Voordeel van lucht is dat je maar 3 tientjes kwijt bent.
In die onzin trap ik al jaren niet meer. Sneeuwbanden zouden ze eigenlijk moeten heten trouwens. Voor mij all seasons. Goed zat, nooit gezeik met te vroeg/te laat wisselen en legaal in de Alpenlanden. En als het écht sneeuwt moet je toch kettingen leggen.