Wat een fortuin aan oakleystimsen schreef:
De radar is en blijft toch de fijnste bril.
Wel ontzettend nice
Fiets Magazine nr. 12-2024 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Daar ligt echt een kapitaal aan brillen!!Smollie schreef:Wat een fortuin aan oakleystimsen schreef:
De radar is en blijft toch de fijnste bril.
Wel ontzettend nice
Enkele berichten op verschillende fora geven aan dat de lenzen van de Radarlock niet in de oude Radar passen, maar andersom wel. De nieuwe lenzen hebben een scherpere hoek om vast te zetten en passen dus niet in de oude Radar.stefan schreef:http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 7diOd6n_Lw
Ik zie geen verbetering tov de Radar, wisselen duurt zelfs langer. Het was mooier geweest als de lenzen een neusstuk zouden hebben zoals de M-frame dat heeft. Bovendien passen de RadarLock lenzen bij mijn weten niet in een Radar. Ook al zo'n groot minpunt.
Ook ik ben een "veel-zweter", maar dan in het kwadraat. Zweetdruppels aan de binnenkant van het glas lopen bij mij gewoon naar onder weg, en geven verder geen hinder.sjoerdth schreef:Ik ben ook aan het kijken naar een nieuwe zonnebril, ooit een jaar of 10 geleden heb ik eens een Oakley Minute gekocht en toen ik die tijdelijk niet kon vinden heb ik 1 of ander goedkoop Shimanootje, of Aguutje op de kop getikt. Nu is de Shimano een keer mee gewassen waardoor er een soort laagje af lijkt te zijn op sommige plekken en het pootje van mijn Oakley is laatst bij het afstappen achter de remkabel blijven hangen waardoor hij afbrak.
Nu had ik bij beiden brillen hetzelfde probleem, ik ben namelijk nogal een veel-zweter (denk aan een kop vol zoutkristallen als de km's boven de 100 komen), en aan de binnenkant rolt dat zweet vrolijk langs de glazen waardoor ik al vrij snel niet zo veel meer zie. Nu vroeg ik mij af of de Radars en Jawbones van deze wereld daar op één of andere manier rekening mee houden, zo niet kan ik mijn inziens namelijk net zo goed zo'n Agu brilletje van een euro of 50 aanschaffen.
Oei, ik voel een sweat-off aankomenhanz1963 schreef:Ook ik ben een "veel-zweter", maar dan in het kwadraat. Zweetdruppels aan de binnenkant van het glas lopen bij mij gewoon naar onder weg, en geven verder geen hinder. Ik heb overigens een Oakley jawbone met zgn. vented glazen.
Een jawbone wordt geleverd met 2 maten neusvleugels. Met de kleine zat hij mij te dicht op het hoofd, en besloeg snel. Met de grote maat neusvleugels echter geen probleem.japiecarbon schreef:Zit er ook een schoonmaak doekje bij? Dus niet het zakje maar echt een doekje.
En voor veel zweters is hij niet echt aan te raden denk ik. Bij mij slaat hij iig heel erg snel aan, dat komt denk omdat ze heel erg nauw sluiten om je hoofd.
Een radar bevalt mij beter, staat ook iets verder van mn hoofd.
Die is het niet, ik heb de verkoper gegoogled en het is de NL kampioen veldrijden bij de nieuwelingen, dus ik weet hem te vinden als het niet goed blijkt te zijnstefan schreef:Als het om dat zwart ding gaat met rode jaw's welke wordt aangeboden voor €40,- dan kan ik je vertellen dat deze niet echt is.
Even snel tellen en ik zie zo al 10 nep Jawbones op de eerste pagina van Marktplaats staan. Het zullen er waarschijnlijk nog wel meer zijn.