Canyon
- Stuntman Mike
- Forum-lid
'Opvallend', wel mooier met die interne accu...
Wie heeft al een cadeautje voor zich zelf besteld voor 2014 bij Canyon?
- Stuntman Mike
- Forum-lid
canyon81 schreef:Ik! Nog 7 weekjes wachten...Stuntman Mike schreef:
Een Ultimate CF SL 9.0, een zilvergrijze. Half oktober (na BikeMotion) besteld, wordt geleverd eind januari. Daar ga ik me in 2014 wel mee vermakenStuntman Mike schreef:canyon81 schreef:Ik! Nog 7 weekjes wachten...Stuntman Mike schreef:
Eenvoud kenmerkt het ware.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Stuntman Mike
- Forum-lid
Hoe bevalt de fiets je? Hoeveel km heb je er mee gemaakt?jsprbcn schreef:Ik heb mijn fiets hier nog niet eerder zo vies gehad, voordeel is dat ze hier niet met zout strooien
- Stuntman Mike
- Forum-lid
Ook erg mooi, met een dubbel of compact besteld? Zit levertijd verschil tussen...canyon81 schreef: Een Ultimate CF SL 9.0, een zilvergrijze. Half oktober (na BikeMotion) besteld, wordt geleverd eind januari. Daar ga ik me in 2014 wel mee vermaken
- Joppietersen
- Forum-lid
Goedendag,
vraagje: mijn framemaat is 56. heb een 58 gehad en zat niet lekker op die fiets.
Naar mijn weten is dit (buiten de italiaanse fietsen) de maat C-T staande buis oftewel center trapas tot top zitbuis.
Als ik echter op de Canyon site de Aeroad spec's bekijk bij maat 56 dan komt nu overeen met de lengte van de bovenbuis.
De zitbuis is echter nu 53 cm. (maat M -> 56)
Als je naar de zitbuis van 56cm wil kom je volgens de specs meer uit op een L (58) of zelfs XL (60).
Komt dit omdat dit een aero fiets is dat ze nu de bovenbuis ipv de zitbuis als maat geven en welke maat zou dan het meest passend zijn?
vraagje: mijn framemaat is 56. heb een 58 gehad en zat niet lekker op die fiets.
Naar mijn weten is dit (buiten de italiaanse fietsen) de maat C-T staande buis oftewel center trapas tot top zitbuis.
Als ik echter op de Canyon site de Aeroad spec's bekijk bij maat 56 dan komt nu overeen met de lengte van de bovenbuis.
De zitbuis is echter nu 53 cm. (maat M -> 56)
Als je naar de zitbuis van 56cm wil kom je volgens de specs meer uit op een L (58) of zelfs XL (60).
Komt dit omdat dit een aero fiets is dat ze nu de bovenbuis ipv de zitbuis als maat geven en welke maat zou dan het meest passend zijn?
Het gaat niet om de grootte van je tandwielen,
het gaat erom wat je er mee doet......
het gaat erom wat je er mee doet......